SanktPauli - Promised Land (ft. Katrina Cain)

Sankt Pauli

Stamgast
Lid sinds
7 januari 2009
Berichten
181
Locatie
Ridderkerk
Hoi allemaal, bijna twee jaar geleden heb ik al eens een track gepost:


Ik heb de muziek gepakt en er vervolgens nog eens wat extra Pet Shop Boys saus overheen gegoten. Ook dit keer weer als bijdrage aan een remixwedstrijd (lijkt wel zo'n beetje het enige dat ik doe :)):


Ok, dit is de privé-link:
 
De blazers in het begin mogen wat luider, later in het lied mogen ook de strings luider.. En de clap wat variëren, en hij staat wel erg schel. Voor de rest een mooi nummer, een beetje commercieel voor mijn bek, maar dit klinkt wel heel erg professioneel. Goed gedaan yo! :)
 
Hey e-Gloomy-nations, bedankt man! Ik vond 'm zelf ook al behoorlijk schel klinken, dus dat heb ik (denk ik) wat getemd. Ook de blazers en strijkers wat harder gezet. Nieuwe link: https://soundcloud.com/sanktpaulimusic/promised-land-ft-katrina-cain-sanktpauli-do-over/s-0CbeF

Vind wel dat uploads op Soundcloud altijd heel anders klinken dan de file die ik hier op m'n hd heb staan. Zo gecomprimeerd.

Het klinkt wel commercieel, maar dan wel commercieel van (te) lang geleden volgens mij :) Dank voor de tips!
 
Ik hou van je werk. En stiekem beetje jaloers want het ontbreekt me aan alles, nou ja veel om er aan te beginnen. Top werk en alweer radio-hit waardig. Me like !
 
Nu weet ik weer waarom ik niet naar de radio luister ;-)
Nee, knap gemaakt, klinkt echt goed, heel professioneel, maar helaas echt niet mijn ding!
 
Ik hou van je werk. En stiekem beetje jaloers want het ontbreekt me aan alles, nou ja veel om er aan te beginnen. Top werk en alweer radio-hit waardig. Me like !


Bedankt gozer! Herken het probleem met de tijd :). Probeer nummers nu sneller af te krijgen door niet continu naar dezelfde 8 maten te luisteren en die te perfectioneren. Eerst het framework van het nummer opzetten en dan alles invullen. In theorie dan :D


Nu weet ik weer waarom ik niet naar de radio luister ;-)
Nee, knap gemaakt, klinkt echt goed, heel professioneel, maar helaas echt niet mijn ding!

Dank je! Ik heb hetzelfde hoor. Hoor genoeg muziek die niets voor mij is, maar waarvan ik weet dat de mensen er hun ziel en zaligheid ingestoken hebben. Ieder z’n ding :okdan:
 
Ben ook niet iemand die graag luistert naar de muziek die gedraaid wordt op de radio. Maar dit zou idd zo de radio opkunnen! Vind het heel erg knap gedaan man!!
 
Niks af te dingen op de sound en je hoort dat je weet wat je doet.
Voor mij persoonlijk werkt de stem niet met de sound....de beat is lekker strak en alles staat als een huis maar ze ratelt er een beetje door heen voor mijn gevoel.
Succes met de contest.:okdan:
 
Het doet me soms ook wel aan Stock - Aitkin - Waterman denken. Het is niet mijn ding maar zit inderdaad wel ongelooflijk goed :okdan:.

:doei:

Danny

Ja, Jason Donovan blijft een grote bron van inspiratie voor me! :halleluja

Niks af te dingen op de sound en je hoort dat je weet wat je doet.
Voor mij persoonlijk werkt de stem niet met de sound....de beat is lekker strak en alles staat als een huis maar ze ratelt er een beetje door heen voor mijn gevoel.
Succes met de contest.:okdan:

Dat van die stem heb ik van anderen ook gehoord, maar dan meer dat de stem en de muziek niet bij elkaar passen. Kan ik wel in komen, heb er zelf niet zo'n last van.
 
Back
Top