• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Supernova 1 (rack)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lunchtime

Stamgast
Lid sinds
27 juli 2005
Berichten
109
Locatie
Langdorp - België
Hallo beste forumleden.

Ik heb een Novation Supernova 1 die ik eventueel te koop wil aanbieden (hangt er vanaf hoeveel ik er voor zou krijgen). Deze zou je kunnen afhalen in Langdorp, België.

Hij is op zich in heel goede staat. Een paar lichte krassen aan de bovenkant van in en uit een rack te halen. Er zijn ook een 3-tal draaiknoppen die wat durven "stotteren". Modulation Level heeft hier het meeste last van. Nu is dat niet zo'n probleem omdat je de waarden ook even gemakkelijk met de fast data draaiknoppen kunt wijzigen. Ik heb het zelf nooit als een probleem ervaren. Uiteraard krijg je de kans om het toestel uitgebreid te testen om zeker te zijn dat het aan je voorwaarden voldoet.

De originele handleiding is inbegrepen alsook een stroomkabel.

Prijs overeen te komen maar voor minder dan 350 EUR vind ik het eigenlijk niet de moeite.

Hier zijn nog een paar foto's die ik net heb getrokken.

IMG-7506.jpg


IMG-7507.jpg


IMG-7508.jpg


IMG-7509.jpg


IMG-7510.jpg


IMG-7511.jpg


IMG-7513.jpg


IMG-7514.jpg


Mvg,
Lunchtime
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top