• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Electribe sampler, Korg ms20 mini, (dx7 interessepeiling)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lid sinds
15 februari 2007
Berichten
1.002
Locatie
Vlakbij Hulst
Ik verkoop mijn electribe sampler 2 (de rode nieuwe versie) inclusief doos, sd-card en adapter. Het toestel is in perfecte staat maar de manier van samples importen werkt me danig op de zenuwen. Verder heel tevreden van. 300 euro

De ms20 mini is ook in perfecte staat, inclusief doos. Ik weet niet goed hoe het zit met de tweedehands prijzen van dit ding maar ik hou het voorlopig op 400 euro.

De dx7 II is in goed werkende staat. Ruilen kan voor modular gear (bassimilus iteritas, klavis flexshaper, clep diaz, ... )
 
Last edited by a moderator:
Bericht door een moderator:
Vragen om biedingen is hier niet toegestaan, lees anders nog even de forumregels
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top