• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

"Soundcraft Spirit Studio 24" analoge studio mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GZHN27

Stamgast
Lid sinds
19 mei 2016
Berichten
226
Aangeboden een perfect werkende Soundcraft Spirit Studio 24 analoge studio mixer.
Ik ga niet alle specs en routing options hier neerzetten want er is genoeg over te vinden op het internet.
Wat ik wel kan zeggen is dat de mixer super flexible is! Erg veel routing options en mogelijkheden! 4 aux sends + 2 monitor sends die ook als aux kunnen fungeren bijvoorbeeld, of 8 mono/4 stereo groups die ook weer hun eigen outputs en inserts hebben. Alle mono kanalen hebben insert points, en tape returns die je ook als line input kunt gebruiken waardoor de mixer niet 24 maar 48 kanalen heeft.

Ik heb de mixer gebruikt om mijn synths en drummachine outputs te mixen, voorzien van effecten en vervolgens via de groups te versturen naar mijn audio interface -> Ableton voor verderer processing.
Ik wil nu de mixer er tussenuit halen en rechtstreeks naar Ableton gaan omdat mijn workflow niet snel genoeg was met de mixer erbij.

vraagprijs 325 euro. Alleen ophalen ivm gewicht en grootte. Ook uitgebreid te testen onder het genot van een kopje koffie.

MP link + foto's: https://link.marktplaats.nl/m1480861270
 
oh excuses! ik heb helemaal verkeerd gekeken, deze is allang weg. dacht dat het ging om de ZED420 mixer, die heb ik nog wel namelijk
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top