Various Artists - Reiki Metta

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.130
Locatie
België
Omdat Seva en Gloomy met elkaar 12,5 jaar bevriend zijn, had Gloomy het idee gekregen om deze vriendschap de bezegelen en te vieren met een gratis album. Omdat beiden zeer spiritueel zijn en Seva een reiki master is, is het een album geworden voor onze spirituele luistervrienden en voor iedereen die de liefde muzikaal wil ervaren. Gloomy en Seva hebben bevriende artiesten en producers gevraagd om mee te werken en dat is prima gelukt. De artiesten op dit album hebben stuk voor stuk met hun ziel en zaligheid gewerkt om jou, de luisteraar, mee te kunnen nemen op een muzikale, liefdevolle reis. Geniet van de klanken van de beste producers en artiesten op dit gebied. Iedereen heeft kosteloos en belangeloos meegewerkt aan dit project. Zelfs de mastering is gratis door supermasteraar en danceproducer Mark van Rijswijk gedaan.
Laat je meevoeren in de wereld van metta -liefdevolle vriendelijkheid.
In metta,
Gloomy en Seva


(gratis download)


REIKI METTA LOGO_LARGE.jpg


Gelieve deze cover te gebruiken om de boodschap te verspreiden.

Veel luisterplezier.

Gloomy. :luv:
 
TRACKLIST :

1. Seva Randeep Singh - Kindness Comes In Many Forms 07:11
2. Björn - Meditation In 110Hz 04:52
3. Heath Weaver - A Leaf Falls In The Stream 05:49
4. White Island - Early Dawn 03:28
5. Steevm - Voices Of Togetherness 04:10
6. Ajna - Lost Butterfly 07:48
7. Mark van Rijswijk - Melancholia 08:32
8. Strange Delight - Serenity Of Silence 06:01
9. Sadà Exposadà - Sphere 06:50
10. Vedic Scapes - Over The Clouds 06:26
11. Gardens Of Hega - Fantasy Trip 07:19
12. Gloomy - 12 05:42
 
Hij is echt heel mooi..

Ter informatie, hij is nu ook te downloaden als 1 grote mp3-file via :

https://soundcloud.com/gloomer2000/various-artists-reiki-metta (click op "More")

of ook te beluisteren op Youtube:



Fijne week luitjes!

:)
 
Oh wauw!! Ik ben nog maar bij het begin maar gefeliciteerd dat het project gelukt is en het klinkt werkelijk heel erg goed!! Mooie 'sleeve' ook. :halleluja
 
Gefeliciteerd met de release! Dus als ik hiernaar luister komt het toch nog helemaal goed met mij? :D
 
De opbouw van de CD is erg mooi geworden. De nummers zijn in een mooie volgorde geplaatst en er zitten werkelijk een aantal prachtige stukken tussen... ik heb er enorm van genoten. Ik vind het nummer van Mark echt super super goed... wat een compositie, wat een geluid, wat een mix... echt alles deugd... ongelooflijk... Ik zit lichtjaren verwijderd van dat niveau maar dat geeft me veel inspiratie en stimulans om lekker door te experimenteren, leren en te ontwikkelen...

Het is een prachtige CD en ik heb het al eerder gezegd maar wederom blijkt dat er enorm veel creativiteit en kunde en meesterschap op dit forum zit... geweldig!!

:halleluja :luv: :halleluja
 
Dank jullie wel lieve luitjes, fijn om te lezen allemaal. Hij wordt goed beluisterd op Bandcamp. En ja hoor Bohemen, het komt helemaal goed met je, hahaha :)
 
Ik vind het ook wel geslaagd, hoor. Proficiat en dank voor het werk! Benieuwd hoe het zich verspreidt. Leuk om daar updates over te krijgen. Groet!
 
Dank jullie wel jongens.. Update ?

307 plays en 42 downloads op Bandcamp na twee dagen.. Op mijn Soundcloud 27 plays en op Youtube 24, en dat ben alleen ik maar.. De rest hebben hun releasemethoden. Het gaat heel goed. Dat is wellicht omdat het een prachtig album geworden is. Nogmaals dank allemaal en een fijne woensdag :-)
 
Back
Top