Black Corporation brengt euroack Deckard's Voice uit in Q3

Black Corporation heeft via Instagram laten weten een van de voices van hun CS-80 geinspireerde synth, de Deckard's Dream uit te brengen voor Eurorack. Deze zal in Q3/herfst uitgebracht worden, aldus hun instagram post.
67413940_148179259706157_8544467478105900112_n.jpg



Zie: https://www.instagram.com/p/B00aciqhVgs/
 
Laatst gewijzigd:
Nee, is nog niet bekend. Zal wel 600+ worden gok ik. Zit ook een VCF & VCA in. Op sich mooie module.
 
Monofoon,heel dun dus gaat die klinken!

Ja, je zult een hoop herkenbare cs geluiden kunnen fabriceren, maar met 1 voice.
Ik ben wel benieuwd!
 
Ja, je zult een hoop herkenbare cs geluiden kunnen fabriceren, maar met 1 voice.
Ik ben wel benieuwd!
Maar dat is ook weer het mooie aan eurorack (behalve de prijzen :P) . Gewoon 2 kopen en/of combineren met anders moois...
 
Met deze module koop je dus effectief een soort CS-5 in eurorack? Grappig. Koop er 2 en je hebt een CS-15 :-)
 
Ik vind zelf de CS80 best heel cool, zelf zou ik 'm niet kopen. Het doet teveel in een module. Lijkt mij juist leuk om andere dingen te creeren. Ik heb letterlijk net de SE88 (cs80 clone filter, 12db ipv 24) gekocht. Ik wacht nog even de behringer af, maar de deckard's dream zelf is ook wel echt een mooi apparaat. Klinkt heel goed.
 
Roman F. kennende zal het wel 1500 euro kosten.

zo duur was z’n eurorack lijn niet hoor.

Maar goed misschien heb je gelijk met 1500 euro...
z’n synths zijn wat duurder idd.
 
Heeft iemand hier eigenlijk Deckards dream? Ik heb hem hier nog liggen als bouwpakket...
 
Heb er gedacht een te kopen, totdat behringer met de aankondiging kwam. Gaat even duren, maar DD is niet goedkoop. Ik zie mijzelf niet dit ding bouwen...hij is wel echt heel mooi
 
Ik heb letterlijk net de SE88 (cs80 clone filter, 12db ipv 24) gekocht.
Die heb ik ook, maar hij valt me qua klank vooralsnog wat tegen. Van Deckard's Voice wil ik eerst wat goede demo's horen.
 
Die heb ik ook, maar hij valt me qua klank vooralsnog wat tegen. Van Deckard's Voice wil ik eerst wat goede demo's horen.

Hm, balen, ik moet 'm nog echt uiproberen. Ben erg benieuwd. Ik hoef niet per se een 1:1 clone te zijn, als ie maar goed klinkt. Ben zelf wel ook benieuwd hoe de DV gaat worde !
 
Heeft iemand hier eigenlijk Deckards dream? Ik heb hem hier nog liggen als bouwpakket...

Je hebt alle pcb's dan zonder componenten en faceplates?
Als je dat volbrengt heb je een moderne CS-80 voor zo'n 1500 euri, ik zou dat wel willen maar mijn skills staan dat nog niet toe.

Black Corp doet gekke dingen daar in Tokio.
 
Ik heb vorig hier op sf het pcb pakket, plus de behuizing gekocht voor 750 euro.. Dacht daar moet Ik mij geen buil aan kunnen vallen ook al besluit ik het project niet door te laten gaan en er weer van af moet. Staat voor de winter op het programma. Heb wel eens een paar pakketjes gesoldeerd, maar dit wordt toch wel een projectje en voorbereiding. Zal destijds mischien wel een draadje hier openen. Ze maken mooie dingen black coöperation. Als mij dit gaat lukken ga ik zeker voor die andere ook sparen.
 
die DD is echt heel geil hoor. als ze er nou nog pan spread op hadden gemaakt stereo had ik m ALLANG.kijimi dr bij ook. zo'n enkele voice lijkt me echt geen zak aan, dat dan weer niet
 
Back
Top