STASJ - Little Girl - M.E. edit

vcovca

NOXGENUS
Lid sinds
22 Maart 2005
Berichten
8.662
Locatie
...
Ik heb iets gebakken, moet het nog afmixen, arragement is af.

Wa denkte gullie?
 

Attachments

  • STASJ - Little Girl - M.E. edit.mp3
    9,5 MB · Bekeken: 75
Heel vette track, fijne vocals en synthlijntjes :). Ik mis er (persoonlijk) wel een bepaalde 'bite' in. Van mij zou de kick een wat heftigere 808 met wat meer decay mogen zijn en die snare/hats vragen wel om flink wat reverb ;)
 
Vocals zijn ingezongen door Stefanie Jansen. Het is ook haar track, mar dan met mijn productie er omheen.
 
Heel goed!,als je AL die tips van kobuz nog toepast ist perfect
 
De kick en snare zijn helemaal dood gecompressed. Ik zet vaak een sidechain op de bas en stuur daar de kick in. Zo krijgt de kick ruimte.
verder heel mooi. Tip van kobuz en effe mixen en dat word het nog vetter :)
 
Hij komt onder een videoclip :-) Ik ga er volgernde week mee aan de slag. De kick is een 808, en die is inderdaad in de Analog Rytm kapot gemaakt. Dit is ook de L/R mix van de Elektron. Als ik het ding volgende week opneem, trek ik de sporen er ook los uit. Dan kan de boooom als dikke laag onder de mix komen. Reverb van de Rytm is niet de mooiste, ik zal er effe een goeie onder zetten. De snare heb ik dan ook los.
 
Ik hoor dat je mix nog wat vlak klinkt dus kan me voorstellen dat je hier en daar nog wat gaat polijsten.
Idd een goeie reverb zodat het een en ander wat meer eruit springt zou de mix goed doen.
Maar je arrangement vind ik echt knap en wat een mooie combi met haar zang, goeie track hoor!
 
Zo, de kick ligt er meer in. De reverb komt nu niet meer uit Logic maar uit de mixer, delay ook. En de arp riedel die erbij komt na de helft is niet meer de Korg Monologue maar de Minibrute.

Isch beter nu?
 

Attachments

  • STASJ - Little Girl - M.E. edit.mp3
    9,4 MB · Bekeken: 72
Dees met iets meer reverb op de snare, die ook iets meer open is ofzo..
 

Attachments

  • STASJ - Little Girl - M.E. edit more snare verb.mp3
    9,4 MB · Bekeken: 61


Kijk een clip!
 
Last edited by a moderator:
Back
Top