• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Lead A1, Maschine Mk1 + Komplete 10, div. software

Luctae

syncopaat
Lid sinds
6 juni 2010
Berichten
1.283
Locatie
't Gelders Eiland
- Nord Lead A1, uitstekende staat. Hij mag de deur uit omdat ik van setup ga veranderen en iets kleiners wil. Ik sta open voor ruil tegen een Novation Peak of een Elektron Digitone. Ruilwaarde bespreken we wel als t zover is... zie ook mijn MP advertentie: https://link.marktplaats.nl/m1414562850


- Native Instruments Maschine Mk1 met 2.0 software én Komplete 10 software. Daarnaast ook 14 expansions voor Maschine. Ohja, heeft een stofkap én een NI stand. Mag weg voor een zacht prijsje...
€150,-


- U-he Diva
€100,-

- U-he Ace
€35,-

- Het hele pakket van Sonic Charge (nieuw in hun webshop voor €308,55) Bij mij inclusief License Transfer... €100,- wil ik er graag voor hebben.
 
Ohja ik had voor de Nord graag €1000,- gehad, enkel voor SF vriendjes, op MP vraag ik €1100,-
 
- Nord Lead A1: Al wel een paar belangstellenden gehad, maar nog beschikbaar.

- Maschine Mk1 + Komplete is VERKOCHT!

- Sonic Charge pakket: GERESERVEERD

- U-HE plugins nog beschikbaar. Ik sta ook open voor een goed bod...
 
Back
Top