• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Elektron Digitakt / Roland Boutique TB-03

JJ1975NL

Stamgast
Lid sinds
4 januari 2011
Berichten
150
Hallo forumleden,

Om een Octatrack te kunnen betalen, doe ik twee van mijn kleintjes weg, allebei ooit aangeschaft bij Bax.


- Elektron Digitakt, gekocht 11-2017, dus met nog dik 1,5 jaar garantie + doos en toebehoren. Zo goed als nieuw. Heb evt een kopie van de papieren bon, maar registreren kan ook op de Elektron-website.
500 euro, inclusief evt verzenden

- Roland TB-03, amper aan gehad, gekocht 11-2018 + doos (zat verder niets extra's bij, behalve 4 batterijen). Zo goed als nieuw. Werkt op batterijen en ik doe er gratis een adapter bij.
300 euro, inclusief evt verzenden

Ook te bezichtigen en te testen in 020-Oost.

TB03.jpg
 

Attachments

  • Digi2.jpg
    Digi2.jpg
    9,5 KB · Bekeken: 99
  • Digi2.jpg
    Digi2.jpg
    9,5 KB · Bekeken: 96
De TB-03 werkt op batterijen, maar dus ook op stroom, voor alle duidelijkheid!
 
Digitakt is verkocht!

Pricedrop voor de TB-03: 275 euro!
 
Alles is weg, dus deze mag :slotje::slotje::slotje:
 
Back
Top