Gloomy - Show You How We Do It

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.130
Locatie
België
Bekijk de afbeeldingen aandachtig. Ik laat je zien hoe de werkelijkheid eruit zou kunnen zien. Maak bijvoorbeeld nanobots die zuurstof in uw bloed pompen. Je hebt de lucht nodig !!! Gemaakt in FL-studio 12 .. Inderdaad, dit is mijn stem .. Gloomer2000 die hier spreekt.





Bedankt mij nog eens uit te checken..

Een paar nummers van mij zullen binnenkort volgen, want ik sta op het punt mijn nieuwe album uit te brengen: "Stronger".

Hoe dan ook, geniet van mijn muziek en bedankt voor het luisteren en de reacties ..

cheers,

Jan
 
Dat klinkt zeker niet verkeerd! Video ook leuk gedaan. Dat is wel vooruit gegaan allemaal. :)
 
Dat klinkt zeker niet verkeerd! Video ook leuk gedaan. Dat is wel vooruit gegaan allemaal. :)

Ja Dozart, je volgt me nu ook al enkele maanden hé.. je weet vast welke richting ik wil uitgaan :) Bedankt alvast. Btw, als jullie denken : "Die vocal staat off-tune", dat is een bewuste keuze.. Binnen X-aantal jaar zal wel uitkomen wat en hoe :)
 
Klinkt erg strak allemaal en toffe vocalen.
De videoclip is ook erg sterk in elkaar gezet.
Zeer interessant onderwerp ook.

Razend interessant hé Robi, jij volgt dat ook allemaal zo'n beetje hé ? Vertel ons iets wat jij weet en wij niet weten :) Dank je wel makker, mooie commentaar !
 
Klinkt lekker gloomy! Tof die integratie met video ook! Ik geniet ervan :)

Aaaahhh, mensen die genieten van je muziek.. Wat wil je nog meer :) Hartstikke bedankt TOEVAL BESTAAT NIET !! :))))
 
Dag Gloomy,
Ja, goed gedaan, zoals altijd ben ik fan van de geluiden die je gebruikt. Ik vind deze ook beter qua compositie als de laatste 2 nummers die ik van je gehoord heb...
Hoe slaag je er toch in om zo productief te zijn?
ToAd
 
Dag Gloomy,
Ja, goed gedaan, zoals altijd ben ik fan van de geluiden die je gebruikt. Ik vind deze ook beter qua compositie als de laatste 2 nummers die ik van je gehoord heb...
Hoe slaag je er toch in om zo productief te zijn?
ToAd

Dank je wel Big Ear ! Mooie commentaar zunne, "fan van mijn geluiden", toppie :)
Hoe ik zo productief ben.. ja yo, ik ben een heel "ziek" iemand, kan niet werken ofzo.. onmogelijk.. En dus maar 24/7 bezig met muziek en fora dus..
Thanks again man ! ;)
 
Hey dat is coole feedback reddread, ja heel zware onderwerpen steeds hé.. Maar de tijd is beperkt en ik wil zoveel mogelijk mensen bewust maken.. niet alleen met mijn muziek, maar vooral met mijn titels :) Thanks amigo, hou je goed hé !
 
Back
Top