• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Focusrite Scarlett 6i6 (2nd gen)

ohtar

Ouwe rot
Lid sinds
13 Maart 2003
Berichten
630
Hierbij bied ik te koop aan mijn Focusrite Scarlett 6i6 (2nd gen). In zeer goede staat (alleen thuis gebruikt) en in augustus 2017 aangeschaft bij Bax (factuur aanwezig). Er zit dus nog 1,5 jaar garantie op.

Reden voor verkoop is dat mijn mixer kapot is gegaan en ik maar besloten heb mijn audiointerface te upgraden ipv een nieuwe mixer te kopen. Dus ik schaf de grotere 18i8 aan. Ben verder zeer tevreden over de Focusrite. Wat ontzettend handig is dat hij ook zonder dat de computer aan is kan dienen als mixer!

Foto's kunnen verstrekt worden wanneer gewenst.

Richtprijs: 130 euro.
 
Al wel interesse maar nog niks concreets. De 18i8 is inmiddels binnen en ik wil er wel vanaf. Dus doe een goed bod!
 
Met originele doos en alle officiƫle originele toebehoren!

verzenden is mogelijk.



IMG_7926.jpg
 

Attachments

  • IMG_7926.jpg
    IMG_7926.jpg
    55,9 KB · Bekeken: 87
Back
Top