Behringer TD-3 (TB-303 clone)

Amazona heeft NAMM in haar bol en denkt dat ze in een korte video met Robert Winterhoff een nieuwe verrassing van Behringer hebben ontdekt: een 303! Daar achter in het hoekje, naast de RD-909.

"Daneben steht ein bisher unbekanntes graues Instrument. Macht Uli Behringer da weiter, wo er 2018 aufhörte, kann dieses ein analoger Klon des legendären Roland TB-303 Bassline Synthesizers sein mit erweiterten Funktionen. Wir denken ja, denn wir 1 und 1 zusammenzählt, kommt unweigerlich darauf, dass dem berühmten Trio in der Behringer-Palette noch ein Mitglied fehlt."


https://www.amazona.de/top-news-behr...g-synthesizer/
behringer-303-730x382 (1).jpeg - Click image for larger version  Name:	behringer-303-730x382 (1).jpeg Views:	1 Size:	29,1 KB ID:	3664023
 
Last edited by a moderator:
Een handje vol mensen hier bestellen ff en we zitten al op 10 units 8~

Heel benieuwd wat er met wat modden nog uit te persen valt.. 8~

Ben benieuwd :okdan:
welke mods heb je in gedachte?

stel dat Behringer een 303df uitbrengt en er laat zeggen 100eur meer voor zou vragen, dan vliegen ze alsnog zo de zaak uit en kan Robin W. makkelijk 10% royalties betaald worden.....
 
Een handje vol mensen hier bestellen ff en we zitten al op 10 units 8~



Ben benieuwd :okdan:
welke mods heb je in gedachte?

Ik ga de mods in de threads op GS en sequencer.de uitproberen om de TD zo dicht mogelijk bij de TB te krijgen. De DF-mods zijn aan mij niet besteed. Ik vreet het zuur liever puur.. :duivels:
 
Update: De Oranje versie,blijkt nog een andere nieuwe keur te zijn 'Amber' is de kleur,komt via Uli/facebook
 
Update: De Oranje versie,blijkt nog een andere nieuwe keur te zijn 'Amber' is de kleur,komt via Uli/facebook

Hadden we de kans op een nieuwe kleur primeur :engel:



Dat geel op die retro foto is volgens mij gewoon doordat er een jaren 90 skin overheen is gegooid met photoshop...

Jouw bovenste foto is wel de geel zoals ik hem ook heb,.. wat donkerder geel.
 
Update: De Oranje versie,blijkt nog een andere nieuwe keur te zijn 'Amber' is de kleur,komt via Uli/facebook

Geen nieuwe echte gele bestellen?
Er zal wel een fout in het verfproces zijn geslopen en nu afgedaan als nieuwe kleur :stupid :D
 
Dat geel op die retro foto is volgens mij gewoon doordat er een jaren 90 skin overheen is gegooid met photoshop...

Jouw bovenste foto is wel de geel zoals ik hem ook heb,.. wat donkerder geel.

De bovenste foto is van kerel op gearsluts,maar de mijne was idem

die retro foto heeft niets retro,is een screenshot van de Behringer video en daar zit geen filter op.

Je hebt gewoon een 'Amber' versie zoals ik gehad heb en die kerel op GS en geen gele.
 
Geen nieuwe echte gele bestellen?
Er zal wel een fout in het verfproces zijn geslopen en nu afgedaan als nieuwe kleur :stupid :D

Mogelijk ,weet ik niet,in ieder geval geeft hij toe dat het een andere kleur is.

Ja ik wil graag een gele ,maar geen reply van Thomann voor zover,steeds altijd alles daar gehad,dacht dat er een goede service was,..
 
Ik wilde die gele eigenlijk als collector.

Maar anyways,met al die massa's TD-3's in omloop en duizenden die erbij komen dacht ik ondertussen zelf al aan custom volledig alluminium behuizingen te laten maken.
 
Waarschijnlijk gaat het om automatische slide aan en uit zetten, niet de overlappende noten slide?
 
Wat is er anders? Je kon al sliden met note overlap.

Overlappende notes via midi gaven eerder geen slide, alleen legato. Je kon eerder al wel via de pattern editor in de Synth Tool slides maken met overlappende notes. Nu met firmware 1.25 kan dat dus ook via midi.
 
Back
Top