ik ga die door het stof....

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.472
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
want ik heb met mijn nog wat slaperige kop, een grote fout gemaakt bij het stemmen. te gewend dat je dit soort lijstjes, later kunt aanpassen. wat ik wel al wist, dat je geen stem kon intrekken. maar dat was gebaseerd op informatie, toen het nog niet geheel duidelik was hoe het stemmen geïmplementeerd zou worden.
nu heb ik dus, een eerste selektie gemaakt, die nu vastligt. stom, stom, stom. heel stom. en ik was nog van plan de excel sheet te gebruiken, maar wilde alvast wat stemmen geven.
en er zijn nog veel nummers die ik keigoed vond, de kwaliteit -naar mijn gevoel- was hoog dit jaar.

beter lezen, vink! ik hoop nog op een oplossing, maar ik snap dat de spelregels strikt zijn, moet ook.

diep door het stof, publiekelijk hier op SF...

EDIT: toen ik de knop indrukte, eigenlik al daarvoor had ik wel al het gevoel dit kan eenmalig zijn, maar heel bewust werd dat dus niet.
*vloek*
 
Dat is spijtig en het kan gebeuren. Helaas kunnen wij hier echt niets meer aan veranderen (tenzij we rechtstreeks in de database zaken gaan verwijderen, en dat doen we niet). Het is wat het is.
 
Dat is spijtig en het kan gebeuren. Helaas kunnen wij hier echt niets meer aan veranderen (tenzij we rechtstreeks in de database zaken gaan verwijderen, en dat doen we niet). Het is wat het is.

dacht ik al. mijn diepe ekskuses aan alle deelnemers! ik heb zoveel genoten van alle tracks, die ik tot nu toe heb geluisterd. ja, de éen meer dan de andere, maar er was geen enkele track bij die mij niets deed. er komt een klein boekje (chapbook) uit van mijn hand met de titel stokslagen, heel toepasselik nu (al slaat de titel op de stokslagen die de taal geeft..).

EDIT: ik blijf reakties geven, dat is mijn vorm van stemmen nu...
 
Ah, dus daarom kan ik niets meer veranderen/toevoegen :D Echte nerd he, ik ga eerst proberen en daarna pas de instructies lezen. Oh well, volgend jaar beter.
 
Ah, dus daarom kan ik niets meer veranderen/toevoegen :D Echte nerd he, ik ga eerst proberen en daarna pas de instructies lezen. Oh well, volgend jaar beter.

ik sta niet alleen! niet alleen meer! samen! en we komen dezelfde gemeente... toeval?
 
Iets in het water misschien ... Niet voor niets dat hier veel bier gebrouwen wordt.
 
Ik had ook bijna gestemd, want ik had al een voorlopig lijstje en een stuk of wat wil ik nog een keer nader beluisteren.
Maar gelukkig las ik nog even het bericht erbij.
Ik wil wel opmerken dat als het stemmen zo rigoureus verandert en daarna niet meer nog een keer op wat anderen te stemmen dat dit van te voren wel iets duidelijker gecommuniceerd had kunnen worden.
 
maar dan ook echt DIEP door het stof he, oeioeioei. hopen dat er nog een plekje in de maatschappij voor je is na deze bekentenis
 
Ik wil wel opmerken dat als het stemmen zo rigoureus verandert en daarna niet meer nog een keer op wat anderen te stemmen dat dit van te voren wel iets duidelijker gecommuniceerd had kunnen worden.

Ik vraag me af of het veel duidelijker had gekund (en of dat iets zou hebben uitgemaakt). In de aankondiging die ik 8 december heb gepost, heb ik aangegeven dat ik uiterlijk op 13 januari uitsluitsel zou geven over de manier waarop er gestemd kan worden. Zaterdag 12 januari heb ik tekst en uitleg gegeven met in vet gedrukte letters een waarschuwing voor de verandering, nota bene op de pagina waar je je stem kunt achterlaten. En tot slot staat er bovenaan iedere forumpagina het advies om de instructies goed door te lezen, met een link ernaar toe. Het lijkt me dat dat voldoende duidelijk zou moeten zijn.

LET OP: Je kunt zoveel tracks kiezen als je wilt, maar je kunt slechts 1 keer op de stemknop drukken. Als je dit eenmaal hebt gedaan, is je keuze geregistreerd en kun je niets meer veranderen. Je kunt geen stemmen intrekken en, belangrijker, je kunt niet op een later moment alsnog een stem uitbrengen op andere tracks. Je kunt dus echt maar 1 keer je keuze ingeven and that's it.
 
maar dan ook echt DIEP door het stof he, oeioeioei. hopen dat er nog een plekje in de maatschappij voor je is na deze bekentenis

ik hoopte juist op een plekje in deze maatschappij, met deze bekentenis. heb wel stoflongen, nu.

En durf hier nu niet de namen kenbaar te maken op wie je nog wilde stemmen! :beard: :D

Cheers,
Exo. :mega:

:beard: als oude wijze man, heb ik de kracht er niet voor...
 
Back
Top