WAREHOUSEGROOVE - 1984 * Room 101

Ook weer zo vet geproduceerd, super lekker die chill sub bass, me like that very mucho! Ik denk dat de volumes van de verschillende elementen nog net wat beter in balans kunnen, de glitches en fx voeren soms een beetje de overhand, maar verder erg vet gedaan!
 
Dit is precies waar ik onder andere van hou ~~!! Maar ff serieus: deze stijl spreekt me zowiezo erg aan. Dus das lekker makkelijk voor je. Zeer goed gekozen klanken wat mij betreft.
 
Waar Bob Ross altijd zo relaxed en liefdevol een schilderij maakt zo zijn jouw tracks precies het tegenovergestelde.
Ook dit jaar weer een goed verhaal en prima compositie.
Mooie produktie ook trouwens
 
Stevige inzending weer dit jaar! Ik kan me herinneren dat ik het al vaker heb gezegd over jouw tracks maar ook deze transporteert mij weer naar de wereld van FSOL, en laat ik daar nu graag vertoeven!
 
Net terug van onze jaarlijkse trip bij het Zselicségi Tájvédelmi körzet :) en aardig wat catch-up te doen.
Zal ook de rest van de nog niet geluisterde inzendingen beluisteren (en notities maken).
Iedereen die een berichtje heeft achtergelaten beantwoorden en hierbij meteen maar even iedereen een gelukkig nieuwjaar/2019 wensen. :okdan:
 
Robi: Dank je voor het luisteren en je input.... Heb de naam van the Orb al eens eerder voorbij zien komen en ben nu wel benieuwd naar welke tracks van the Orb (uit belangstelling) :okdan:
 
Pfff; dat vind ik erg moeilijk te zeggen.
Ik doel ook wat meer op de stijl van The orb in zijn algemeenheid.
Als ik dan toch wat tracks moet gaan noemen; Doughnuts forever, Wolfbane, Golden clouds.....
Blijft lastig om specifiek een track aan te geven mbt jouw stijl etc.
 
Fifth Bot: Dank je :okdan: Zit hier echt best wel lo-fi te pielen met een koptelefoon en niet de juiste opname mogelijkheden (sommige producties echt met kop en schouder boven die van mij uitsteken qua geluid) Het is soms lastig om de levels juist te krijgen (dit is ook mijn antwoord naar de andere opmerkingen hierover) Het is voor mij een beetje roeien met de riemen die ik heb en probeer daar beter in te worden.... (qua geluid) Ik denk dan ook dat het leveren op compositie niveau dan meer compleet zal worden. Still learning en nog steeds een autodidact qua muziek pielen.
 
tragmadat :okdan: Altijd weer mooie woorden van jou Trag :okdan: Ik vindt het een compliment die ik graag meeneem in eventuele verdere pielers in de toekomst :okdan: Hoop dat je dan ook weer meegaat in die wereld.
 
Dr van Lansberg :okdan: Dank je Bobski.... voel me altijd zeer vereerd met jou oprechte woorden omdat ik weet dat je het meent en geen blad voor de mond neemt. (en ook een totaal andere muziek pieler bent)
Ja, ben blij dat ik toch nog besloten heb een inzending te doen..... al heeft het meer artistieke waarde dan geluidstechnische toevoeging ;) (volgens mij is mijn Nederlands is een beetje roestig bij deze uitleg) anyweetjes....
Te veel dingen aan mijn hoofd gehad en te veel andere dingen die veel tijd vragen die muziek pielen bijna non existing maken. Kan niet zo maar een dingetje maken..... zit meteen heel veel werk in (creatie) terwijl de geluidskwaliteit omhoog zou moeten (dat is een dingetje) ..... Blij dat ik jou tot mijn fanbase mag rekenen ;) :D (dat dan weer wel) :okdan:
 
Mooi ambient sfeertje met lekkere (milli vanilli?) beat. Ik zag al een paar keer de jaren 90 genoemd woren, en het doet me ook wel sterk denken aan de waterige ambient space muziek van die tijd. Voor mij voelt het wel meer als een albumvuller dan echt een titeltrack, maar die moeten er ook zijn he.
 
Back
Top