• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sputnik Modular 4 Tap Delay en Preamp/EF, Erica midi to cv 2 en Vermona TAI4

G

Guest

Guest
allebei in perfect werkende en zeer mooie staat - samen voor €325

de 4 Tap delay is echt heel fijn, bijzondere module met zeer korte en lange delaytijden en veel extra patch mogelijkheden. ook nog 2 x crossfader

de preamp/ef is een erg goede pre amp waarmee je echt alles fatsoenlijk je eurorack in kan voeren, van ipod tot dynamische microfoon. ook nog een envelope follower met cv en gate outputs.

(zie ook mijn andere 2 advertenties voor verbos en make noise)

de andere modules op foto 2 zijn ook te koop
Erica Black midi to cv mk2 - perfecte midi interface, simpel maar doeltreffend, 2 x cv/gate en clock €125
Vermona TAI4 mooie audio interface, gebalanceerd met transistors, profi in en uit met xlr €200
modules als nieuw.
multimode vca four tp delay.jpg
sputnik erica tai4.jpg
 
sputnik 4 tap delay ook verkocht.

de vermona tai4 en erica black midi to cv 2 mogen samen weg voor €300 - dan heb je met 20hp een sjieke interface voor je eurorack naar de buitenwereld, v.w.b. audio/midi
 
:slotje: svp en naar het archief. misschien zet ik ze nog in een andere advertentie, maar volgens mij hebben alle eurorackers op sf al een goede audio interface en midi.
bedankt-u-wel.
 
Back
Top