• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai MPC1000, Erica Black LFO

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lid sinds
27 augustus 2010
Berichten
252
Locatie
Utrecht
AKAI MPC1000

Volledig gemaxte MPC1000 met JJOS1 en JJOS2XL. Daarnaast zit er een 500GB HD in en is het werkgeheugen gemaxt naar 128MB. Het is de tweede versie, met de goede drumpads. Daarnaast heb ik, als je daar interesse in hebt, een enorme berg documentatie over de functies van JJOS. De vorige eigenaar was zo gek geweest dat allemaal te printen. Het is soms ineens heel handig. Over het algemeen wijst JJOS zich vanzelf, maar voor sommige dingetjes is het handig als je het op kunt zoeken.

Algemene specs: 6 jack outputs, 2 jack inputs, 2x midi IN, 2x midi OUT, Memory card, USB (geen midi, alleen voor verkeer van bestanden)

Algemen opmerking: Deze is veel met me meegeweest het podium op. De behuizing is niet helemaal mooi meer, maar je mag wel stellen dat dit ding gebouwd is als een tank. Heeft me nog nooit in de steek gelaten, en alles wat er ook maar kapot zou gaan kun je nog krijgen via MPCstuff.com.

Vraagprijs 550 euro

Erica Synths Black LFO

Leuke LFO met een aantal extraatjes aan boord, zoals een interne VCA met AD envelope die getriggerd kan worden, of geloopt (dit is echt heel leuk trouwens), syn, keytrig input en clock division.

Hij is op de site van Erica in de aanbieding en daarom voor de ontzettende bodemprijs van 140 euro af te halen.



Dit alles kan worden opgehaald en getest in Utrecht. Alleen de LFO wil ik verzenden, vanwege voor de hand liggende redenen :)

Foto's komen nog!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top