030303 (7" vinyl): Binarizer - Ik zag je dansen, Nederlandstalige acid

Cool! Als je dit naar StuBru stuurt krijg je dat wel op de radio gok ik :)

Dat zou maf zijn, als dit op de radio komt :P
Ik heb de Nederlandse radio al een jaartje of 10 volledig afgeschreven, maar was vergeten dat we ook nog zuiderburen hebben zonder volledig verpeste ether.

Wie of welk programma bij StuBru moet ik hebben denk je? Wil ze wel een FLACje sturen en zien wat er gebeurt.....
 
Leuk liedje maar toch ook wat sneu.. :-)
Er had ook een ware romance kunnen ontstaan waar de spetters van afvlogen! :luv:

:W
 
Moet er ook van denken aan de leegheid die het uitgaansleven soms heeft. Dat is me wel tegen gaan staan.
Hoewel ik er jaren gewerkt heb, loop ik er tegenwoordig met een boog omheen.
Meisjes die 's nachts met je meegaan, nadat je een uurtje met haar gedanst hebt.. :-P

Maar goed, genoeg getypt. Ik ga slapen.. :Z
 
Wie of welk programma bij StuBru moet ik hebben denk je? Wil ze wel een FLACje sturen en zien wat er gebeurt.....

Pfoe, durf ik niet te zeggen, mooie van StuBru is dat ze op elk moment van de dag wel eens buiten de gebaande paden gaan.
 
Moet er ook van denken aan de leegheid die het uitgaansleven soms heeft. Dat is me wel tegen gaan staan.

Meisjes die 's nachts met je meegaan, nadat je een uurtje met haar gedanst hebt.. :-P

Inderdaad, dat stuit me ook tegen de borst.... waarom dat omslachtige dansen eerst, ze kan net zo goed gelijk mee gaan toch?

;)
 
Inderdaad, dat stuit me ook tegen de borst.... waarom dat omslachtige dansen eerst, ze kan net zo goed gelijk mee gaan toch?

;)

Ik krijg er beelden bij van een bijna lege discotheek op de Reeperbahn, om een uur of 3 's nachts.. :-)
 
Ik zag je dansen, wow wat een vet coole plaat zeg.. Ik heb er echt van genoten. En de animatie is subliem !! Hoe heb je dat titanenwerk voor mekaar gekregen.. Echt yo, tien op tien.. Bedankt om te sharen.
 
ik vind dit behoorlijk geweldig! Moderne klassieker!
 
Back
Top