• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Analog Four MKI - 625 euro

ben_jamin

DISTANZ - ELEKTRON FANBOY
Lid sinds
11 december 2012
Berichten
443
Locatie
Roeselare België
te koop wegens wijziging setup:

elektron analog four MKI voor 625 euro. Mijn live setup wordt gewijzigd en daardoor heb ik aan 1 A4 genoeg. Ik heb niet langer 2 van elk meer nodig.

FACTUUR niet meer aanwezig! Vandaar de lage prijs!
Ik heb de elektron 2 jaar geleden redelijk goedkoop (toen) kunnen overnemen van iemand in de pianoles die er niet weg mee kon en de factuur niet meer vond. Doos, usb kabel & adapter aanwezig. Testen in Roeselare België

Artiestnaam = Distanz
Op youtube enkele van mijn livesets video's te vinden met deze analog four. Ook op beatport enkele songs die volledig uit de rytm + four komen.
Mij volgen kan op FB, insta, enzovoort. Vaak ook filmkes met deze analog four ;)
 
Back
Top