• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie Onyx 1620i mixer/firewire interface

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

steven1

Stamgast
Lid sinds
29 januari 2013
Berichten
422
Locatie
Amsterdam
Van de week heb ik een Mackie Onyx 1620i aangeschaft van de eerste eigenaar. De Mackie verkeerd in een uitstekende staat, goed onderhouden incl. doos, rackoren, schroefjes etc.
Er gaan geruchten dat deze niet werken op nieuwe besturingssystemen, maar ik heb een Mac met High Sierra en het was plug en play, alle kanalen kwamen perfect binnen.
Het is een versie met een serienummer dat begint met 003.
Hij werkt uitstekend, alleen past het niet in mijn workflow. De audio gaar pre-fader naar de firewire interface (post-eq en gain, maar pre-fader), aangezien ik bij opnames altijd erg veel gebruik maak van de faders en mute knoppen kan ik er maar niet aan wennen. Ik denk dat ik weer terug ga naar mijn oude vertrouwde Soundcraft met losse interface, dus er staat dan een hele mooie mixer niks te doen.
Ik heb er €400 voor betaald, dus dat zou ik er wel ongeveer voor terug willen krijgen (of een goed bod).

Wie o wie kan ik hier blij mee maken??
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top