Dozart - de weg....

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB
Vocaltrack-ambient-triphop. Beetje knutselen, en van het één kwam weer het ander.
1f60e.png
?

Vocalwerk zelf gedaan, met wat pitchwerk en audiotechnische snufjes. Productie met drumkit, omnisphere, en dat soort dingen.
Geef uw mening. Tips en heldere ideeën uiteraard welkom (graag tijdstippen daarbij aangeven zodat ik precies weet waar je op doelt).

https://soundcloud.com/ron-dz/dozart-the-road
 
Errug fraai stuk, vocals passen goed bij elkaar en mix klinkt als een klok.
 
Errug fraai stuk, vocals passen goed bij elkaar en mix klinkt als een klok.

Dank u zeer! :)

Dit forum is wel een beetje dood hè?
Of is iedereen demonstratief weggegaan na het vernieuwen van de site? ;) (toch een hele verbetering imo!!)
 
Vanaf 2:39 vond ik het een goed nummer
Tot daar eerlijk gezegd saai
En als ik nog iets eerlijker ben vond ik de 'bass vocals' die op 0:29 beginnen vervelend

Maar nogmaals vanaf 2:39 goed, gebruik dat, stop daar halverwege een echte break in en het wordt echt goed :halleluja
 
Heel cool nummer! Lekker sfeertje, volgens mij prima mix. Tof hoe alles lekker doordreint zo rond 4:30 en hoe de boel daarna weer terugschakelt met die wat vervormde vocal. Nu ik er nogmaals een beetje doorheen skip, ben ik het wel een beetje eens met GentleG. Een iets kortere opbouw zou ook prima kunnen.

Dat begin doet me een beetje denken aan die vocals op Kurbeats - Folktronica.
 
Thank jullie allen voor de reacties. :)
Ik heb het begin niet zozeer veranderd, maar wel er dingen aan toegevoegd, waardoor het wat rijker klinkt en amusanter imo.
Ik heb er de afgelopen dagen ook weer een clipje bij gemaakt, en ben die nu aan het renderen. Zal 'm ff laten horen hier, en tevens de versie op SC updaten. :)
 
Oeps, die had ik al geüpdate hoor ik haha. Maar niet helemaal, want heb er vandaag nog wat dingen aan gewijzigd.
Stupide, wat heb je toch een accuraat muzikaal gehoor... dat je die subtiele vervorming opmerkt. Dat moest undercover zijn haha. Ben overigens altijd blij met jouw reacties. Je hoort altijd dingen die altijd kloppen. Dat kan ik érg waarderen in jouw feedback in het algemeen.
Maar laat ik dat nu ook veranderd hebben, want vond 't naturel laten toch beter bij nader inzien toen ik het clipje erbij maakte.
Nieuwe versie will follow.
 
Dat begin doet me een beetje denken aan die vocals op Kurbeats - Folktronica.

Nu aan het luisteren: heel coole shit! Kende ik nog niet. Inspiratiemateriaal...
 
https://soundcloud.com/ron-dz/dozart-the-road

Verbeterde versie. Clip will follow... ;)
 
Mooi nummer! Alleen twijfel ik of ik het pitchwerk op de vocalen prettig in het gehoor vind liggen..

Ben ook niet zo'n liefhebber van een kopstem, denk ik..


:koffie:
 
Laatst gewijzigd:
Mooi nummer! Alleen twijfel ik of ik het pitchwerk op de vocalen prettig in het gehoor vind liggen..

Ben ook niet zo'n liefhebber van een kopstem, denk ik..


:koffie:

Die 'pitchy' vocals zijn inmiddels alweer in harmonie gebracht.
Kopstem... waar zouden we zijn zonder? Je zou die toonhoogte maar halen met je gewone stem. :dubbel:
 
Kopstem... waar zouden we zijn zonder? Je zou die toonhoogte maar halen met je gewone stem. :dubbel:

Tja, ik luisterde als tiener graag naar o.a. Supertramp en Saturday Night fever van de Bee Gees..
Maar toen had ik zelf ook een hoog stemmetje.

Later zijn mannelijke kopstemmen me een beetje tegen gaan staan.
En van Supertramp kan ik nu eigenlijk alleen de stukjes zang verdragen waar ze hun stem normaal gebruiken.

Het is trouwens ook niet altijd goed voor je stem..

Maar mijn mening blijft een humble opinion natuurlijk.. :-)

:koffie:
 
Back
Top