Mixer of geluidskaart, wie helpt me?

Begin eerst met wat stoffering en schuim op je zolder, echt waar.

Als je eventueel toch iets wil doen aan je akoestiek dan is schuim geldverspilling.
Lees je dan a.u.b. even in in akoestiek alvorens die priet praat te gaan geloven van het internet.

Qua geluidskaart zou ik gaan voor iets basic met niet teveel kanalen; je geeft zelf aan dat niet nodig te hebben.
Ikzelf ben zeer tevreden over RME; ik heb een hekel aan gedoe met sofware en drivers maar dat is bij RME nooit het geval.
 
Als je eventueel toch iets wil doen aan je akoestiek dan is schuim geldverspilling.
Lees je dan a.u.b. even in in akoestiek alvorens die priet praat te gaan geloven van het internet.

Tsja, jij kan het pietpraat vinden maar iedereen weet dat om te zorgen dat je minder weerkaatsing/echo krijgt in je kamer het belangrijk is om stoffering en bijv akoustische paneeltjes zoals bij die van Thomannn te gebruiken.
Je moet de wanden en muren op de een of andere manier zodanig maken dat het geluid niet alle kanten opgaat en dat doe je met de eerder genoemde zaken.
En natuurlijk als je professioneel aan de gang wilt komt er wel meer bij kijken en kan je meer investeren en natuurlijk kan je ook via electronische weg van alles doen.
Maar als je daar net mee wil beginnen dan kan je op die manier voor een relatief klein bedrag al verbeteringen aanbrengen.
Of je moet graag alles horen weerkaatsen in je kamer natuurlijk.
Eventueel hoor ik graag van je wat er niet aan deze redenering klopt.
 
Back
Top