Oude site was toch prima?

Dit is echt al jaren geleden aangekondigd. Er was genoeg optie tot discussie, testen en feedback.

Beetje te laat om nu nog terug te willen :P
 
het was voor mij ook wennen toen ze de albertheijn hadden verbouwd.
was het af en toe ook ff zoeken. ik moest er gewoon ff aan wennen.
dus ik denk gewoon dat je er nog aan moet wennen.
 
Kan niet vinden wat het beter geworden is. Die front page zoals die was, was veel beter. Die bewegende zooi is ook bagger. Best treurig als je zo je best heb gedaan en veel kommentaar krijgt.
 
Ik zoek me suf naar eerder ge-uploade bijlagen? Is er misschien een topic over.. of een Tom Tom Cruise linkje die me er naartoe navigeert?
 
Ik ben nu er best al aan gewend, en ach je moet toch door dus..
Een dingetje hoop ik dat wel beter wordt: minder loze ruimte. zie:
 

Attachments

  • Screen Shot 2018-08-10 at 19.21.06.png
    Screen Shot 2018-08-10 at 19.21.06.png
    65,7 KB · Bekeken: 115
Ga eens naar je account en vink deze instelling eens aan ,.
veel minder lege ruimte.
Alleen beetje wennen aan de andere aanzicht van de site.


Display mode

*berichten
-Recente Berichten Use this option to set which display mode you would like to see when you are on the conversation detail page.
 
Ga eens naar je account en vink deze instelling eens aan ,.
veel minder lege ruimte.
Alleen beetje wennen aan de andere aanzicht van de site.


Display mode

*berichten
-Recente Berichten Use this option to set which display mode you would like to see when you are on the conversation detail page.

:biertje:

Idd ietsie wennen maar een aardige 'workaround'
 
Ik zoek me suf naar eerder ge-uploade bijlagen? Is er misschien een topic over.. of een Tom Tom Cruise linkje die me er naartoe navigeert?

Gaat het om een afbeelding? In je profiel kun je naar afbeeldingen gaan. Daar staat het totaal aantal afbeeldingen gemeld dat je ooit hebt ge-upload. Waarschijnlijk zie je er veel minder. rechts in die balk zie je een filter. Dat staat op 1 maand. Je ziet dus in eerste instantie alleen de afbeeldingen die je de afgelopen maand hebt ge-upload. Open filter en kies alles.
 
Ga eens naar je account en vink deze instelling eens aan ,.
veel minder lege ruimte.
Alleen beetje wennen aan de andere aanzicht van de site.


Display mode

*berichten
-Recente Berichten Use this option to set which display mode you would like to see when you are on the conversation detail page.

Kijk dat is handing ;-) Dank !!. Zou de hoofd pagina weer gewoon zo zien zoals die was. Niet dat nieuws gebeuren. Daar plaatst bijna niemand iets. Oude kleuren zou ook beter zijn,.
 
Kan niet vinden wat het beter geworden is. Die front page zoals die was, was veel beter. Die bewegende zooi is ook bagger. Best treurig als je zo je best heb gedaan en veel kommentaar krijgt.

Heb je de link in mijn eerste post al bekeken? Daar staat:

Waarom gaan we ook alweer upgraden?
De huidige forumsoftware is verouderd en wordt al een tijd niet meer ondersteund door de leverancier. Dit kan voor de toekomst problemen in het gebruik van het forum opleveren. Daarnaast staat het forum al een tijdje stil als het gaat om technische ontwikkelingen of het implementeren van nieuwe features. Willen we als forum ook in de toekomst relevant blijven, dan zullen we de keuze moeten maken om te vernieuwen.

De nieuwe software biedt ons veel mogelijkheden om meer als een community te gaan werken in plaats van als een bulletin board. Maar wees gerust, we krijgen geen Facebookachtige omgeving.

En zaken "slecht" noemen en "bagger", gaat ons niet helpen. Wat wel gaat helpen is om met verbetervoorstellen te komen. Wat gaat helpen is aangeven wat je precies slecht vindt en waarom je dat als slecht ervaart.

Met de hoeveelheid negatief commentaar valt het heel erg mee. Ja, er is wat feedback gekomen op de prestaties van het forum. Maar daarin zijn de afgelopen dagen de nodige stappen gezet.
 
Heb je de link in mijn eerste post al bekeken? Daar staat:



En zaken "slecht" noemen en "bagger", gaat ons niet helpen. Wat wel gaat helpen is om met verbetervoorstellen te komen. Wat gaat helpen is aangeven wat je precies slecht vindt en waarom je dat als slecht ervaart.

Met de hoeveelheid negatief commentaar valt het heel erg mee. Ja, er is wat feedback gekomen op de prestaties van het forum. Maar daarin zijn de afgelopen dagen de nodige stappen gezet.

Ja, had die link bekeken. Maar toch is het raar een update en dan alles helemaal veranderen. Kleuren etc. Is of je je auto langs de garage voro een onderhoud beurt en dan dat z hem dan ook maar ff daar een ander kleurtje geven. Hoofdpagina met aan de rechterkant. Dat Te koop / Gevraagd. Dat zou graag terug zien. Niet die nieuws onzin als hoofdpagina. Ook die spelling controle staat op Engels. Ook als je uitgelogd ben dan moet je voor het laatste bericht helemaal naar beneden scrollen. Beter staat het laatste bericht altijd boven aan.
 
Gaat het om een afbeelding? In je profiel kun je naar afbeeldingen gaan. Daar staat het totaal aantal afbeeldingen gemeld dat je ooit hebt ge-upload. Waarschijnlijk zie je er veel minder. rechts in die balk zie je een filter. Dat staat op 1 maand. Je ziet dus in eerste instantie alleen de afbeeldingen die je de afgelopen maand hebt ge-upload. Open filter en kies alles.

Ah dank.. Ik zag idd een afbeelding in afdeling media staan ja.. https://www.synthforum.nl/forums/member/28217-macgyvergear/media 1 die ik anderhalf jaar terug ergens had geupload.. dat je er eerst op moet klikken om een filter te activeren was nog niet duidelijk.
Maar het ging meer om ooit geplaatste bestanden (audio en apps), is dat nu ergens anders ondergebracht? Ik vind dat nergens terug in de nieuwe omgeving...
 
Ik wil ook hier iets over zeggen en het is gelijk ook mijn laatste bericht hier. De update van de site is nog zachtuitgedrukt slecht. Totaal geen overzicht, vette letters overal. Ja sorry! Wat een kutding! Mij zie je hier niet meer. Klinkt meer als een ready-to-go lay out van zo’n php forums zoals vroeger. Proficiat met de transitie! Trekt echt op geen ****. Hadden jullie dat niet zelf kunnen bedenken vraag ik me dan af.

Ps. mijn 909 303 etc zullen jullie wel op eBay of marktplaats zien verschijnen. Wat een zootje toch hier ik weet zelf niet waar ik moet naar navigeren om iets te verkopen. Verdoken menu’s tot en met!! Van een verbetering gesproken. Nou, In plaats van de update te doen, hadden jullie beter gewoon de gehele stekker er uit getrokken.

Dat er onderin een donatie knoppie staat verbaast me eigenlijk niks. Hoe droevig dit.
WTF
 
Laatst gewijzigd:
Wat gaat helpen is aangeven wat je precies slecht vindt en waarom je dat als slecht ervaart.

Het eerste wat me te binnen schiet is iemand citeren, dat vind ik verslechterd.
Er is me al eerder uitgelegd dat ik van meerdere posters kan citeren in één bericht want dan is het woord citeer wel gekleurd maar ik zie het dan nog niet in m'n bericht?
Graag zou ik willen zien dat je gewoon als je op citeer klikt dat je het dan ook in je bericht ziet of zoals op de oude manier met quoten, dat werkte ook prima en sneller want je selecteerde alleen dat wat je wilde quoten.
Het plaatsen van foto's gaat niet lekker en heb ik doorgegeven dus daar wordt aan gewerkt heb ik begrepen.
Het plaatsen van clips gaat niet zo lekker als voorheen maar dat gaat niet anders helaas, ik vind het in ieder geval een verslechtering, maar goed; kwestie van accepteren.

Nu na een aantal dagen en wat gewend aan de layout moet ik eerlijk bekennen dat ik het wat minder professioneel vind ogen dan de vorige layout en het is wel erg wit allemaal.
Maar er zullen ook mensen zijn die het juist prettiger vinden neem ik aan?
 
Ik wil ook hier iets over zeggen en het is gelijk ook mijn laatste bericht hier. De update van de site is nog zachtuitgedrukt slecht. Totaal geen overzicht, vette letters overal. Ja sorry! Wat een kutding! Mij zie je hier niet meer. Klinkt meer als een ready-to-go lay out van zo’n php forums zoals vroeger. Proficiat met de transitie! Trekt echt op geen ****. Hadden jullie dat niet zelf kunnen bedenken vraag ik me dan af.

Ps. mijn 909 303 etc zullen jullie wel op eBay of marktplaats zien verschijnen. Wat een zootje toch hier ik weet zelf niet waar ik moet naar navigeren om iets te verkopen. Verdoken menu’s tot en met!! Van een verbetering gesproken. Nou, In plaats van de update te doen, hadden jullie beter gewoon de gehele stekker er uit getrokken.

Dat er onderin een donatie knoppie staat verbaast me eigenlijk niks. Hoe droevig dit.
WTF

Jammer dat na al jouw constructieve bijdragen over de afgelopen jaren deze wereldpost je allerlaatste is. We kunnen eigenlijk niet zonder je, maar we zullen het toch maar moeten proberen.

giphy.gif
 
Ik wil ook hier iets over zeggen en het is gelijk ook mijn laatste bericht hier. De update van de site is nog zachtuitgedrukt slecht. Totaal geen overzicht, vette letters overal. Ja sorry! Wat een kutding! Mij zie je hier niet meer. Klinkt meer als een ready-to-go lay out van zo’n php forums zoals vroeger. Proficiat met de transitie! Trekt echt op geen ****. Hadden jullie dat niet zelf kunnen bedenken vraag ik me dan af.

Ps. mijn 909 303 etc zullen jullie wel op eBay of marktplaats zien verschijnen. Wat een zootje toch hier ik weet zelf niet waar ik moet naar navigeren om iets te verkopen. Verdoken menu’s tot en met!! Van een verbetering gesproken. Nou, In plaats van de update te doen, hadden jullie beter gewoon de gehele stekker er uit getrokken.

Dat er onderin een donatie knoppie staat verbaast me eigenlijk niks. Hoe droevig dit.
WTF

Stel je niet zo aan.
 
Back
Top