Alesis D4

chromisX

heuleu!?
Lid sinds
3 augustus 2002
Berichten
260
Locatie
Bunde
Ik heb hier een Alesis D4 drum module. Het ding is min of meer een 16 bit ROMpler met een pletora aan verschillende drum sounds. Ik vind het ding best goed klinken. Je kan er ook allerlei padjes op aansluiten. Nooit geprobeerd overigens. Er zitten 4 outputs op.

Zelf gebruikte ik hem gewoon als drum module met MIDI, maar nu ik een sampler heb ga ik eerder dat ding gebruiken dan de D4.

Wat is zo'n ding nog waard?

Ik heb eens her en der gekeken maar ik kom ze eigenlijk niet vaak tegen.

Toevallig dat er bij feedback.nl een Alesis DM5 staat voor maar liefst 320 euro (bij de DJ Gear section blijkbaar). Dat is min of meer de opvolger van dat ding dacht ik. Maarja ik vind alles daar een beetje duur maar dat kan aan mij liggen.

Zelf hoef ik hem niet perse te verpatsen, ruilen lijkt me veel leuker. De vraag is alleen waarmee.

Als het ding niet interessant voor ruil of als 2e hands waar is dan hou ik hem liever zelf, vandaar eigenlijk de vraag.

Ja, mischien dat dit in "verkoop" hoort maar ik ga pas werkelijk ruilen of watdanook begin december ofzo, als ik wat meer tijd heb en de boel hier ga opruimen. Ik heb mischien ook nog een plastieke flightcase over met 4U maar dat is nog onder voorbehoud.
 
Back
Top