MAC vs PC

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

stefspijk

Nieuwkomer
Lid sinds
15 september 2004
Berichten
24
Locatie
den haag
mensen, help me, ik zit zwaar in dubio....

ik wil graag een nieuwe laptop kopen, gelijk een goeie, om dus uiteindelijk ableton, reason etc. erop te gooien...

nu mijn vraag, ik weet nou niet of ik moet kiezen tussen de
- apple 1,33-GHz Powerbook G4-processor en de 167-MHz systeembus
- dell Intel® CentrinoTM Mobile Technology, Intel® Pentium® M Processor 735 (1.70GHz, 2MB L2 Cache, 400MHz FSB)
- dell Inspiron 9100 Intel® Pentium® 4 Technologie met Hyper-Threading Support 800MHz Processor Front Side Bus

ben zeer bekend met de reputatie van apple op het gebied van sounddesign en alles, maar bied de apple me een stuk minder tegen meer geld, zoals bijvoorbeeld maar 60 gig. 766 mb intern en een cd-rw, tegen de 80 gig, 1024 mb intern met een DVD-rw van de dell's... waar ook blijkt dat pc vaak vastloopt, maar met XP dit niet meer vaak het geval is

verder ben ik ook nog niet bekend met het MAC systeem, waar ik zelf altijd op een PC heb gewerkt.

welke computerfreak kan mij verder helpen, door me meer uit te kunnen leggen over de krachten van bijvoorbeeld de processors van zowel de apple als tussen beide dell's? waarom zou ik een Apple kopen tegenover een PC, of waarom zou ik gewoon lekker bij PC blijven?

weet men ook iets over de geluidskaart die de Dell gebruikt en of die beter/slechter is dan de Apple?

help mij!!!!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top