• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

wil iemand een (bijna) gloed nieuwe micro q

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

actionHank

www.n00b.nl
Lid sinds
14 juni 2002
Berichten
416
Locatie
Zwijndrecht
ik verkoop mijn waldorf micro Q. tis de blauwe 25 stemmige uitvoering. handleiding en orginele doos zitten erbij en je heb nog 8 maanden garantie, ding verkeerd echt in absolute top staat.

reden waarom ik mijn micro q verkoop is dat ik snel geld nodig heb voor wat nieuwe computer spulletjes. ik had die micro q 4 maanden geleden gekocht omdat ik dacht dat ik t nog wel ff met deze computer uit kon houden maar de computer die ik nu heb trek t gewoon niet meer en aangezien ik overvloedig gebruik maak van software synths enz heb ik dat op het moment harder nodig. vind t wel jammer dat ik m moet verkopen :( , tis echt een toffe synth, je kan hem heel breed inzetten.

ik dacht zo aan een prijs van 750 pleuros. is toch niet verkeerd voor een micro q van 4 maanden oud?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top