Wie kent dit nummer? (Benny Benassi mix)

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Ik heb laatst ergens een Benny Benassi mix gedownload (Subtone 12.06.2004) met daarin een stukje wat de hele tijd irritant in m'n kop gaat zitten... :D
Het klinkt in ieder geval als een standaard trance deuntje (compleet met supersaws) maar dat mag de pret niet drukken.
Nou ben ik niet zo'n kenner van het genre, maar ik zou best wel eens willen weten welk nummer het is...

Dus... iemand die het weet? (en het even wil delen alhier? :))
 

Attachments

  • benny.mp3
    948,6 KB · Bekeken: 43
Het orgineel is zo te horen van niemand minder dan Alison GOLDFRAPP. Het is uit een nummer van haar nieuwste CD . Kan even niet op de track komen, maar ik ga zo even zoeken..
Of het een remix is of een rip van de acapella weet ik niet.

Arv
 
Even gezocht, het is een melodie uit Strict Machine van de Black Cherry CD

voila!
(alhoewel Hanz waarschijnlijk wil weten welke remix die van Bennie het is)
 

Attachments

  • alison_snip.mp3
    266,5 KB · Bekeken: 51
Cool! Da's al de tweede keer dat ik geheel onbewust op een nummer van Goldfrapp uitkom! :o:

Thanks, Arv! :biertje:

Ah, ik vind hier al de "Goldfrapp - Strict Machine (Benny Banassi Sfaction Extended Mix)", dat zal 'm wel wezen...
 
Origineel geplaatst door Hanz
Cool! Da's al de tweede keer dat ik geheel onbewust op een nummer van Goldfrapp uitkom! :o:

Thanks, Arv! :biertje:

Ah, ik vind hier al de "Goldfrapp - Strict Machine (Benny Banassi Sfaction Extended Mix)", dat zal 'm wel wezen...

moet zeggen dat ie toch wel leuk klinkt. Ik ben nu benieuwd naar de hele remix, he
 
vette mix! :)
ik hou ook wel van de benassi tracks... ik weet het, ze lijken allemaal op elkaar en zijn afgezaagd,
maar ik kan het niet helpen.
ze zijn zo lief meneer, die zaagtanden :D
 
ook het orgineel van Alison Goldfrapp is afgeleid

ook het orgineel van Alison Goldfrapp is afgeleid

Als je de song luisterd, lijkt het heel erg op een oud dsconummer. Zelfde hoge stem. Deel van de tekst eender zoals: í'm in love I'm in love I'm in love""Net een paar andere noten gebruikt, wat hoger en iets sneller. Nou...dat ouwe nummer...daar ben ik naar op zoek en kan de naam niet vinden. Is echt een hele vette danceplaat. Ook bij Slam FM wordt ie wel eens gedraaid. Ik denk dat de plaat stamt rond 1980 ofzo. Kan er ook helemaal naast zitten overigens. Het deel wat heel erg overeenkomt heb ik erbij gevoegd als MP3 bestand. Wie kan mij helpen?
 

Attachments

  • voorbeeld.mp3
    345,7 KB · Bekeken: 52
ben er uit!

ben er uit!

Een boel puzzelwerk, google van de bovenste plank en uiteindelijk weet ik het. Donna Summer - I feel love.

Dus dames en heren, luister beide platen en ontdek de verschillen..';-) Heeft veel van elkaar weg. Maar als ik me niet vergis wass Donna eerder..
 
Re: ben er uit!

Re: ben er uit!

Origineel geplaatst door basmolenaar
Een boel puzzelwerk, google van de bovenste plank en uiteindelijk weet ik het. Donna Summer - I feel love.

Dus dames en heren, luister beide platen en ontdek de verschillen..';-) Heeft veel van elkaar weg. Maar als ik me niet vergis wass Donna eerder..

Uhm....ik denk dat iedereen hier wel bekend is met Donna summer - I Feel Love....die is ondertussen al zo vaak ge-imiteerd dat het irritant wordt...
Die plaat is overigens geproduceerd door Giorgio Moroder...
 
Back
Top