access virus rack xl

Croaton

Infected with the virus!!
Lid sinds
28 juli 2003
Berichten
548
Locatie
Kerkdriel
Wat zou deze waard zijn... nieuwprijs ligt nog rond de 1300. mijn inziens is deze niet veel in waarde gedaald aangezien deze weinig word aangeboden.. is rond de 1100 een gekke prijs?
 
nee heb je, ja kan je krijgen. Het is toch een virus C in rackvorm met verder alle in- en outputs die de keys en de tabletop ook hebben?
1100 is een leuke vraagprijs, je kunt altijd nog wat zakken. Ik denk niet dat mensen snel 1100 zullen geven voor de rack XL.

1219 bij thomann

Ik denk dat je met 1100 wel wat hoog zit, maar het is een kwestie van nee hebben en ja kunnen krijen ;).

-C-
 
1100 is zeker wat hoog. Had voor 1150 mijn Virus C Desktop.

Voor die 50 Euro gaan mensen wel voor de knoppen denk ik.
 
ik heb zoals jullile wel gezien hebben mijn virus te koop gezet, om van het geld wat ik hiervan zou ontvangen een desktop te kopen.... ik merk nu al dat ik ruim 300 bezichtingen heb, maar nog geen bod of iets dergelijks...

is 1050.. (zoveel) te duur, zodat er nog geeneens wordt geboden. Als ik de prijs in NL kijk dan isde rack xl de afgelopen 2 jaar nauwelijks gedaald....

Als ik zie dat het verschil tussen een b en en c desktop vaak nog ruim 600 is, dan lijkt me een verschil van 500 (550 voor een B rack ) nog enigzins meevallen...

wat zou dan wel een marktconforme prijs zijn of is meer geduld op zijn plaats en moet ik wachten op 1000 bezichtigingen A :duivels:
 
Tja 1050 is natuurlijk gewoon toch veel geld voor de gemiddelde Nler en persoonlijk heb ik voor die prijs liever iets met een boel knopjes. Wellicht gaan mensen liever voor 700/750 voor B desktop. Ik heb pas geleden mijn camera voor 1350 euro verkocht en dat heeft ook vrij lang mogen duren. Veel mensen die wel interesse hadden maar het dan toch te duur vonden. Je praat ook over best veel geld natuurlijk... 1000+ euro
 
tja de rackversie wordt inmiddels niet meer geproduceerd omdat 'ie niet zo'n succes was, dus dan kan de prijs wel redelijk zijn als niemand 'm wil zul je helaas toch moeten zakken (heb zelf de classic rack voor 1100 gehaald en voor 400 moeten verkopen...najah hou me gelukkig met de gedachte dat de desktop toen rond de 1600 was en die heb ik nu voor 675, dus ben er in principe niet echt op achteruit gegaan ;))
 
Origineel geplaatst door Neon Vomit
Klopt het dat je voor een paar honderd euro een classic rack kunt ombouwen naar een XL rack?
Wellicht loopt het daarom niet zo hard met biedingen?
nee dat klopt niet...ik had daar ook rekening mee gehouden dat dat mogelijk was toen ik 'm kocht, de update was toen nog niet verkrijgbaar maar al wel aangekondigd...toen die update er eindelijk was, gold dat slechts voor een heel beperkte periode (een paar maanden ofzo), net toen ik geen geld had...nu is die update niet meer mogelijk
 
Re: access virus rack xl

Origineel geplaatst door Croaton
Wat zou deze waard zijn... nieuwprijs ligt nog rond de 1300. mijn inziens is deze niet veel in waarde gedaald aangezien deze weinig word aangeboden.. is rond de 1100 een gekke prijs?

Hihi :)

Volgens mij wordt deze synth weinig aangeboden omdat er weinig van zijn verkocht. Naar verhouding is de synth nogal prijzig. Het verschil tussen een nieuwe Rack XL en een nieuwe Virus C desktop, met veel meer controls die wel normaal te editen is, is maar 240 euro.

En schaarste als verkoopargument geldt volgens mij niet echt voor nieuwe (va) synths. Dan moet het toch echt wel een speciale synth zijn; Vintage, special edition of whatever...
 
En wat dachten jullie van die geweldige plug ins ...

Als ze er een voor het scope fusion platform zouden maken dan leg ik er zo 500 euri voor neer.
(wel ff sparen natuurlijk :()

Nou kreeg ik laatst antwoord op de vraag die ik aan access had gesteld:

I'm very sorry but currently there are no plans for further PlugIns than the one we
already published.


=( Of is er iemand die zijn TDM of powercore card wil ruilen voor een Scope 3dsp ?:dubbel:
 
Back
Top