mmt-8 batterij leeg?

falafelbiels

Learning to wiggle
Lid sinds
5 juli 2002
Berichten
3.563
Locatie
Rotterrrdam
Hela mensen,

het lijkt erop dat de batterij van mn Alesis MMT-8 leeg is. Dat wil zeggen, na een avondje ongelooflijk musiceren dacht ik de volgende ochtend, dat was te gek, ik ga er effe aan doorwerken en daarna neem ik het op, maar helaas waren alle patterns en songs verdwenen. Ik ga er dus van uit dat de batterij leeg is, maar het is een heel apart, groot ding dat erin gesoldeerd is. Iemand hier ervaring mee?
 
Hmmm,
is het niet gewoon een fotocamera batterij ???
Volgens kun je die bij een fotozaak kopen...
 
bedoel je zo'n kleintje die ook in je horloge gaat? Volgens mij is het een enorme pil van 2 cm dik en 3 lang, die op de printplaat vastgesoldeerd zit. Maar ik dacht eigenlijk dat het een oplaadbaar ding moest zijn. Ik zal zo nog eens effe kijken of ik zo'n kleintje zie zitten.
 
Volgens mij is dat gewoon een batterij voor een flitser o.i.d. en kan zo losgesoldeerd worden en vervangen...

Zoiets zat volgens mij ook in mijn ESQ 1
 
is niet eens de batterij... heb dat ook gehad met die mmt8. was balen, daarna alles terug erin gezet. nooit meer last van gehad, geen batterij ook maar gezien erin of de neiging gehad die te vervangen...
 
Nou, ik zal het nog eens proberen deze week, maar eigenlijk maakt het me iet veel uit want mn PC doet het weer! :okdan:

maar inderdaad wel effe naar kijken nog, we zullen zien...
 
ik heb ook ooit eens voorgehad dat men MMT-8 "crashte". Alles hing vast. De respons als je op knoppen drukte vertraagde steeds en ging uiteindelijk niet meer. Als ik hem dan uitschakelde en weer aanzette werkte alles terug prima, maar was het geheugen volledig gewist...

Dat was een zeer raar en zeldzaam probleem dat ik maar 1 keer heb voorgehad, maar ik was wel mijn gehele liveset kwijt...

Dus in het vervolg : Backuppen!
 
Back
Top