• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop KORG POLY800 MK1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2001
Berichten
3.945
ok mensen ik heb een korg poly800 mk1 (eerste versie) te koop

de poly ziet er goed uit en werkt ook goed en er zit een orginele doos bij (niet dat dat belangrijk is )
er zit geen manual bij (even downloaden)


bieden maar naar mijn email en voor het beste bod is deze verkocht

er kan appart een mod worden aangebracht (cutoff en resonance) kosten daarvoor zijn 25€

inruil is mogenlijk van defecte spullen

bellen heeft de voorkeur 0622149804

groetjes wijnand
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb ook een poly 800 MKI

En ik zou hem willen resetten ... factory presets ... 'k heb ondertussen al op 2 sites een tape geluid afhehaald want zo moet je sounds en patches saven en uploaden ...

Dat werkt niet ...

Weet iemand waarom niet ?

Heeft iemand een goede basis klanken palet ... want zo zelf wat uit de mouw schudden lijkt me voor een beginner wat maf !
 
Poly 800 is cool man! Vooral de mark2 met digitale delay

Kopuh en snel!
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Poly 800 is cool man! Vooral de mark2 met digitale delay

Kopuh en snel!

ik weet 't.. heb er een gehad... wil er weer een hebben...
dat ding van mij spoorde alleen niet.. kreeg een total rest als ik uit mijn sequencer ging... raar geval... dus verkocht... (paar jaar geleden al trouwens)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top