• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

vanalles; oude en/of defecte gear

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Lid sinds
28 mei 2002
Berichten
2.371
> Akai S700 met een doos (50+) quickdisks te koop voor pak 'm beet
120 Euro

> Akai S01, voor
105 Euro

> emu pro/cussion
(met een power-defectje; een beetje knutselaar maakt 'm. Zo niet: hij is volledig operationeel en betrouwbaar zodra hij 'n minuut heeft aangestaan)
125 Euro

> defecte digitech studio twin
Ik weet niet wat er mis mee is: op een dag zei het ding: ik geef de pijp aan Maarten. Als je mazzel hebt is het gewoon een los contactje ergens, of is de adapter gewoon keduuk.
je ne sais pas. Verlos me van deze muiterij!!
50 Euro

_________
de handleidingen weet ik denk ik ook nog wel boven tafel te toveren.
 
Origineel geplaatst door nick nova
Heb je zin om die procussion te ruilen met een Roland Dep5 multieffect en perfecte staat?

Ja dat klinkt wel interessant.

Sowieso omdat ik zelf een beetje ben uitgekeken op die pro/cussion, en 1 van mijn FX'jes dus keduuk is.

Waarvandaan?

En;
Kun je op dat ding via een program change het FX veranderen?
(En gaat dit zo goed als digitaal-klikje-loos?)

Wat zitten daar voor fx'en in? (ik vind bar weinig erover op internet; alleen heel veel studio's die 'm listen in de setlist)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top