MC-202 voor weinig geld...

Dobre

Ouwe rot
Lid sinds
29 april 2002
Berichten
713
Locatie
Amsterdam
ok het volgende is een beetje offtopic en zeker geen broodje aap verhaal...

ik was een keer in 'electronic city' in japan...dat is een wijk in tokio met alleen maar electronische apparatuur...daar heb je een hele grote straat met muziekwarenhuizen. toen ik in 1 van die warenhuizen kwam kreeg ik dus een aanval van geluk: rijen met roland vintage spul: ontelbare 303's, 909's, 808's, jupiters...enz enz enz :{ :{ :{ :{ allemaal netjes ingesealed en vaak compleet met handleiding en doos. die man daar vertelde dat ie de week daarvoor nog 3x een 303 aan ramon zenker van de duitse acid-groep hardfloor had verkocht... 8)
in het vliegtuig naar nederland heb ik fijn met een zo goed als nieuwe mc-202 zitten spelen :) :) :)
 
JohnnyBusca hier: Ontelbare 303s, 808s en 909s en jij neemt een 202 mee..... vaag.....
 
Origineel geplaatst door Dobre
ok het volgende is een beetje offtopic en zeker geen broodje aap verhaal...

ik was een keer in 'electronic city' in japan...dat is een wijk in tokio met alleen maar electronische apparatuur...daar heb je een hele grote straat met muziekwarenhuizen. toen ik in 1 van die warenhuizen kwam kreeg ik dus een aanval van geluk: rijen met roland vintage spul: ontelbare 303's, 909's, 808's, jupiters...enz enz enz :{ :{ :{ :{ allemaal netjes ingesealed en vaak compleet met handleiding en doos. die man daar vertelde dat ie de week daarvoor nog 3x een 303 aan ramon zenker van de duitse acid-groep hardfloor had verkocht... 8)
in het vliegtuig naar nederland heb ik fijn met een zo goed als nieuwe mc-202 zitten spelen :) :) :)

Straatnaam en inet adres aub.!!!!!!!
 
euhhh....dit topic was eigenlijk als reply op het tb-303 topic bedoeld...:confused: vaaaaaag....
 
Origineel geplaatst door Twin-x


Straatnaam en inet adres aub.!!!!!!!

toen ik daar was, bestond er nog geen internet 8D
maar het was in de wijk shiubuka ofzoiets...maar als je aan de gemiddelde japanner vraagt waar electronic city is...weet ie je vast de weg wel te wijzen... :kimono:
 
Origineel geplaatst door CraZ
JohnnyBusca hier: Ontelbare 303s, 808s en 909s en jij neemt een 202 mee..... vaag.....

had toen nie zoveel geld...en die andere apparaten had ik al...en ik was jong en dom...:o:







okeee okeeee ik weet het...ik snap er ook nog steeds geen :kont: van
 
Origineel geplaatst door Dobre


toen ik daar was, bestond er nog geen internet 8D
maar het was in de wijk shiubuka ofzoiets...maar als je aan de gemiddelde japanner vraagt waar electronic city is...weet ie je vast de weg wel te wijzen... :kimono:

Zal nu wel leeg gekocht zijn dan.....Jammer =(
 
Origineel geplaatst door Dobre


toen ik daar was, bestond er nog geen internet

oooeeeii dan moet dat ergens eind jaren vijftig geweest zijn of nog net begin jaren zestig

kan wel kloppen , toen zijn niet zoveel 303, 808 of 909ens verkocht, dusss
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
toch een beetje broodje aap?

geef het adrse inderdaad maar, vlieg er morgen nog heen, en das geen broodje aap van mijn kant

betwijfel je mijn integriteit?
maarre...
ik zou als ik jou was absoluut een keer naar japan gaan en zeker ook naar tokio!!!!...wat ik al zei: electronic city is daar erg bekend...de gemiddelde taxi-chauffeur zal je er graag naartoe rijden...
 
Origineel geplaatst door Dobre
euhhh....dit topic was eigenlijk als reply op het tb-303 topic bedoeld...:confused: vaaaaaag....
Ik heb het hier geplaatst omdat ik wist dat hier veel reacties op zouden komen en ik het zonde vond van die andere thread om die te 'vervuilen'.
Ik geloof je verhaal, maar het pastte eventjes niet in die andere thread voor mijn gevoel.. Ik had je moeten pb-en.. sorry. :)
 
ah ha
er zijn weer mensen die bepaalde handel ruiken ;)

maar eh voor internet das dus voor '92 geweest
Ik heb lekker ooit ook een tb303 voor f300 gekocht
alleen niet in japan :lol:
 
post dat dan eventjes in die andere thread aub... Lekker alle 303 prijzen bij elkaar....
 
Origineel geplaatst door bambamstudio

En kan via google ook niets vinden vandaar.
en hier dan?
 
Back
Top