yamaha rs-7000

Status
Please reply by conversation.
:confused: Geen gevonden, of geen voor een klein prijsje?
 
wel gevonden, maar of zonder accesoires, waardoor ik hem relatief duur vond, als je ook nog het expansion board, 64mb geheugen en een smartcard moet kopen bovenop een 850 euro, wordt hij wel erg duur. Hij komt ter vervanging van m'n mpc, maar ik wil m'n mpc nog niet meteen verkopen.
 
't Enige dure is de exp.-card eigenlijk (en de RS zelf.. duh..).
Ik heb er ook 64 Mb bij geprikt (niet orgineel Yammie, maar 't werkt) en dat was rond de €20,- meen ik.
De smartkaartjes kosten helemaal geen drol meer: 32 Mb en 64 Mb is tientjes werk (ook niet orgineel Yammie, maar dat hoeft ook niet!!).

Die exp.-card zie je ook verrekes weinig aanbiedingen/2e-hands van (misschien op E-bay, maar daar moet je van houden..)

Succes iig!
 
750 vind ik ook best goed, maar ik had gehoopt de rs7000 in een keer met expansion-board te kopen voor rond de 850-900 euro. Dat geheugen en die smartcards maak ik me niet zo heel er druk om
 
Origineel geplaatst door redje
750 vind ik ook best goed, maar ik had gehoopt de rs7000 in een keer met expansion-board te kopen voor rond de 850-900 euro. Dat geheugen en die smartcards maak ik me niet zo heel er druk om


moet je wel geluk hebben
de expansion kaart is ook 240E

gr
R
 
Zou er niet op rekenen dat je voor dat geld een fully expanded rs7000 gaat vinden.
Voor dat geld heb je misschien een kale maar zeker niet met expansion board.
 
:okdan: Véél plezier ermee!! Maar dat zal wel gaan lukken!

:biertje:
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top