[Waldorf] Micro Q rack

David

Ouwe rot
Lid sinds
13 mei 2002
Berichten
923
Locatie
Antwerpen
Ik heb een winkel gevonden die een Waldorf Micro Q te koop aanbiedt voor 743 euro. Het gaat om een modelletje met de oorspronkelijke knalgele behuizing.

Mijn vragen :
1) Is er een verschil met de blauw-grijze Micro Q rack die op de website van Waldorf staat? De yellow is misschien een oudere versie?
2) Is 743 euro een mooie prijs?
3) Heeft de MicroQ yellow rack ook interne effecten?
4) Ik heb reeds een Nord Lead 2. Op het eerste zicht lijkt het me dat de Nord Lead (klankgewijs) een eind verder gaat dan de Micro Q? Of anders gesteld : kan ik met de Micro Q dingen maken die je niet met de Nord Lead2 kan?
 
Laatst gewijzigd:
1 Yeps de yellow is ouder en heeft andere knoppen !!
De nieuwe knoppen zijn veel beter dan de oude .... ze verschieten niet meer.

2 Nee want daar heb je volgens mij ook een nieuwe voor.

3 Zekers de weten !

4 Je kan er dingen mee maken die je met een nordlead kan maken. Je kan er ook dingen mee maken die je met een nordlead niet kan maken. Eigenlijk zijn het twee totaal verschillende bakken. Ik heb zelf ook een Q kb en een nordlead.

Ps ... let wel op met de grijze versie .... je hebt ze in drie uitvoeringen. Lite/ gewoon ??/ en omega .....varierend in voices.


Groetjes Glenn
 
En dit is dus die gele versie die in die winkel staat voor 749 euro. Ziet iemand soms de volume-knop staan???? Juist, die is er niet : om het mastervolume bij te regelen, moet je eerst via een submenu in de display gaan...
 
Die gele is alvast veel mooier ... van uitzicht :)

Trouwens, zou men wel eens meer mogen doen, dat maakt het leven van 'spotters' een stuk makkelijker *D

En geef toe, jij kijkt toch ook graag wat een ander zoal heeft staan om z'n ding te doen 8>
 
ik had toevallig interesse in diezelfde microQ...het is een oude LITE versie (als ik de verkoper mag geloven)...blauwe en gele kleur zijn verwarrend om de juiste versie te weten te komen, zeker bij de oudere....in St. Niklaas is trouwens een betere muziekwinkel...en de micro Q is er iets goedkoper :-)
 
Origineel geplaatst door svenn
in St. Niklaas is trouwens een betere muziekwinkel...en de micro Q is er iets goedkoper :-)

Hoeveel goedkoper dan? En waarom is Key volgens jou een "betere" winkel?
 
Origineel geplaatst door David
En dit is dus die gele versie die in die winkel staat voor 749 euro. Ziet iemand soms de volume-knop staan???? Juist, die is er niet : om het mastervolume bij te regelen, moet je eerst via een submenu in de display gaan...


Hi David,

De meest linker draaiknop fungeert gewoon als Master Volume... Het staat niet op het apparaat zelf afgedrukt. Toen ik hem zelf had stond ik eerst ook ff raar te kijken. :confused:


Grtz, Dennis
 
oude knoppen, nieuwe knoppen???


hoe zien ze er uit en hoe werken ze anders?
ik heb er nl nog niets over gelezen of gehoord?
 
de veranderingen zijn gewoon de OS verzies
en hoe je kunt zien 12-24-75 voice zal wel iets te maken
hebben met de getallen van het serie nr of achter
dus paretie/nonparetie micro Q
 
Voor degenen die een micro q willen, er is een aanbieding op www.music-city.de waarbij je de micro q lite krijgt inclusief de uitbreiding naar een normale micro q en een extra soundset ofzo.
 
ik heb het gezien....

weet iemand hoe dit setje in elkaar zit?

je krijgt een update waardebon kostenloos?

ofwel moet je die eerst opsturen om je update te krijgen of hoe of wat?


en weet iemand of die dance constructionset echt nuttig is ??!
 
Origineel geplaatst door Roel
ik heb het gezien....


en weet iemand of die dance constructionset echt nuttig is ??!

De dance kit heb ik gekocht voor m'n Q en is door de zelfde persoon gemaakt als voor de micro Q (zal zelfs wel behoorlijk hetzelfde zijn)

Ik vind um waardeloos en heb de kit er 1 dag opgehad en toen snel m'n eigen sounds er weer op gezet. Voegt echt helemaal niks toe die kit. Zonde van je geld dus !!
 
Klopt, ik heb hem ook in mijn Q gehad, was niet veel soeps
erg mat allemaal, niet echt interresant.
 
Back
Top