• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop korg monopoly + juno 60 met kenton !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

robert heuk

Beukuhhh
Lid sinds
15 januari 2002
Berichten
84
Locatie
amersfoort
een juno 60 met ingebouwde midi kenton of een korg monopoly met gebruiks aanwijzing kopen de prijs voor deze twee vette apparaten is 1120 euro wie maakt me los.

gr heuky beuky :kimono: :okdan: :halleluja
 
Laatst gewijzigd:
Re: wil jij

Re: wil jij

Origineel geplaatst door robert heuk
een juno 60 met ingebouwde midi kenton of een korg monopoly met gebruiks aanwijzing kopen de prijs voor deze twee vette apparaten is 1000 euro wie maakt me los.

gr heuky beuky :kimono: :okdan: :halleluja

Ik hoop toch 1000 euro samen of niet?.....
 
korg monopoly en een juno 60 met ingebouwde midi kenton

korg monopoly en een juno 60 met ingebouwde midi kenton

de korg monopoly met gebruiks aanwijzing kost 620 euro,

juno 60 met ingebouwde midi kenton kost 500 euro,

beide in goede staat.

gr robert heuk
 
Laatst gewijzigd:
Hè... ik had de mono/poly al zo goed als gekocht, niet afgedongen, want de prijs was redelijk. Wil ik iets afspreken, mag ik hem nog steeds kopen, alleen voor 80 euro meer.
Het is een gekke wereld.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top