Minimal Techno track van Funxiun

Minimale techno is minimale techno en deze track heeft zeker iets weg van een dwingende, minimale funky Robert Hood track.

Er zit een hele lekkere minimale flow in die je weet vast te houden.

Toch zou ik hier en daar wat meer galm en delay gebruiken om het wat spannender te maken.

Maar al met al een lekkere minimale track.


groeten

basicsys
 
Origineel geplaatst door fuse
Hallodielo,

Daar istie weer. OK, heb weer eens lopen klooien met die mix en misschien dat je dit wel interessant vind. Daarbij opmerkende dat ik die ruis in het begin niet helemaal weg heb gepoetst met noise reduction omdat het dan ten koste van het geluid ging. Maar weer een zooi pluggo's op los gelaten. Bijna weer helemaal over de top, maar toch een 2e versie gemaakt die iets minder is. Maar deze versie is misschien toch wel lekker strak en duister.

http://mmbase.dyndns.org/synthforum/funxiun-torque_mastered_by_fuse.mp3

En nog bedankt aan Olaf Mol voor het lenen van z'n mp3 voor Freefilter om die te leren. (nee, je krijgt geen royalties ;) )

Geinig! Geinig!

Ligt het nu aan mij of is er nu wat meer 'hoog' in de mix gekomen?
In iedergeval ga ik straks nog 's flink editen aan de track en o.a. er een juist einde aan breien.
Inderdaad, die fade-out kan echt niet. Een beetje te makkelijk.

Ik vind het enorm leuk dat er zoveel positieve reacties op zijn gekomen. Dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Eigenlijk omdat het allesbehalve die zielloze ge-compressede Adam Beyer van-dik-hout-zaagt-men-planken techno (ook leuk op z'n tijd) is.
Tof dat er zoveel mensen hiero voor open staan! :biertje:

R.
 
Origineel geplaatst door krz
Gaan we Adam nu afkatten?

Hoe kom je daar nu bij ?!
Omdat ik het woordje zielloos gebruikte?

R.
 
Back
Top