Buchla 200e

Pffff 20.000 dollar......er zullen een paar gefortuneerde mensen denken "dit is vet......kopen die hap"
En er zullen een enorme hoeveelheid mensen zijn die de prijs zien en meteen zullen weten dat ze een foto van dit apparaat alleen als servetje voor hun kwijl kunnen gebruiken........bij mij dus ook: eerst dit :{ en dan dit =(
 
Origineel geplaatst door Frederik654
Eh ..

"Blank Panels and Color Coded Patch Cords are provided gratis with system orders.

Gratis ??? Moet dat niet Free zijn ?

Gratis wordt ook in het engels gebruikt. Is wel een beetje chique en posh.
 
Origineel geplaatst door synthmann
dat systeem zoals afgebeeld is dat het 20.000 dollar of een van die goedkopere?

Wat je ziet is het duurste systeem.
 
Origineel geplaatst door synthiaks
Wat je ziet is het duurste systeem.
Iemand op AH maakte wel een goede opmerking..

Nu heb je voor 20.000 euro een system waar je zeker van weet dat het werkt.. Bij een vintage 200 weet je niet of een module kapot is of dat je hem niet begrijpt. :)
 
Pff 20.000 euro jezus man waar gaat het over, dit vindt ik echt complete waanzin. Denk dat als ze met een softsynth komen deze hetzelfde principe laten zijn als de nord G2 engine! Maar denk dat de G2 toch hoger bij mij op het verlanglijstje staat dan dit ding! 20.000 daar kan je toch meer mee dan 1 apparaat kopen.
 
hee... hebben ze die ronde stepsequencer 'afgekeken' van future retro? :-)
 
Origineel geplaatst door Timo
hee... hebben ze die ronde stepsequencer 'afgekeken' van future retro? :-)
Die sequencers waren er toch al in een of andere RCA achtige enorme modular? Of vergis ik me nu? Het lijkt me niet dat buchla dat van future retro afgekeken heeft.
 
De sfeer zou moeten zijn : EINDELIJK!!! .......... GEARRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gun de rijken op aarde ook wat zou ik zeggen ! :D
 
Ik moet zeggen dat het design wel HEEL erg mooi is. Dit is echte de mooiste modular die ik ken. Alles lekker strak en helder. Verschillende grotes van knoppen enzo. 20.000 is wel veel, maar het is ook een luxe product. Net als een Bentley ofzo.

Check dan....het lijkt wel een fucking duikboot!

259e.jpg
 
erg gaaf idd, hoe groot moet ik me erbij voorstellen, voor 20.000 dollar wil je natuurlijk wel een hele wand vol hebben.........om monofone bliepjes mee te maken......:D

nee, eerlijk, ik zou het echt graag willen hebben, maar als ik zomaar 20.000 euro te besteden had kocht ik toch liever een Yaris T-sport of een Lupo GTI
 
20k in dollars vind ik eigenlijk nog wel te overzien. Ja, het is vreselijk veel geld, maar je krijgt ook een enorme unieke en exclusieve modulaire bak van BUCHLA!!!

Het wordt vervelender als je gaat bedenken wat eht ding kost als het hier staat. De verzending en verzekering zullen qua kosten niet mals zijn en de importduty's zullen het verschil tussen de dollar en de euri aardig afvlakken...

En ik wil er nog even aan toevoegen dat ik er gelijk 2 bestel als ik de jackpot pak :D
 
Shit man dit is PRACHTIG, en voor die prijs zal die ongetwijfeld wel ongehoord machtig klinken :halleluja
 
Ik zat ook ff te rekenen, maar als je een vintage 200 met die specs (4 vcos, enzovoort) pakt, dan ben je ook veel kwijt. 20.000 is veel, maar voor dit soort gear.

Het is ook niet buchla's bedoeling om er 1.000.000 stuks van te verkopen. Het moet een exclusief product blijven.

Als ik moet keizen tussen https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=24858 en buchla, dan is het eenvoudig!

p.s. Mijn vast lotnummer van de staatsloterij: AG 010645.. Mocht je daar een prijs op zien, dan weet jij genoeg!
 
20.000 dollar. Tsja, het kost wat, maar dan heb je ook wat. Verbaast me niets, die prijs. Ik bedoel; dit is toch wel de aller, aller bruutste moderne modular die ik ooit heb gezien. ZO veel unieke features. En je weet dat het van voor tot achter topkwaliteit is.

Jammer dat het er niet een is van "als ik even flink doorspaar", maar meer een van "alleen als ik de loterij win".
 
Origineel geplaatst door demian
Wow... superwreed ding ja. Wil ik ook !

Handig koffer systeem trouwens, zouden je snoertjes er nu ook nog tussen passen als je ze er in laat zitten terwijl je de koffer dicht doet?

-edit-
het lijkt er op van wel :)
-edit2-
oef... die prijs ..

Tja, maar de ellende was ooit dat deze dingen niet gewoon te koop waren, of heeft Buchla de verkoop strategie veranderd? Alleen zij die er echt iets mee kunnen mochten er eentje kopen...

Wout
 
Back
Top