Eerst FF voorstellen .....

Lacrosse

Rise of the Machines
Lid sinds
4 juni 2002
Berichten
1.231
Hallo Allemaal,

In het vervolg zal ik dit forum betreden als 'Lacrosse' maar om niet volledig in de anonimiteit te verdwijnen toch eerst maar even de realiteit: Martijn; geboren in 1975 en via enkele omzwervingen opnieuw wonend in Breda. Mijn passie voor synthesizers is ontstaan in 1981 toen m'n pa een lp meenam van de Firato met schitterende demo tracks van de Korg Polysix. Dat geluid is me sindsdien altijd blijven boeien. Synthforum members 'zoe' en 'boemtjak' hebben me kort geleden een perfect gereviseerde PolySix bezorgt. 'Nogmaals bedankt daarvoor!'. Ondanks alle drukte hoop ik zo nu en dan even tijd vrij te kunnen maken voor dit forum; ik doe m'n best.

Gegroet,

Lacrosse
 
Hela hola.. welkom !

Ik ken je naam ergens van.. denk denk..
 
lacrosse is die sport met die ballen die je op de leader van miami vice ziet ;)
enne, firato! aaaahh...jeugdsentiment!
welkom!

O.
 
oepsie..ja je hebt gelijk!

O.
 
Welkom, enne Polysix rules,

en ja Firato rules ook. Ik hoorde van iedereen dat de laatste ('98) geflopt was. Jammer want ik heb op die beurs 1 van de eerste dvd spelers gewonnen (moest een jaar lang op de schijfjes wachten:)). Waar blijft de volgende beurs? :L
 
:) welkom martijn en veel plezier hier en met je polysix
ik zie je volgend jaar wel voor een onderhouds beurt:okdan:
of je moet weer eens in de buurt zijn
 
Welkom! :)

Ik ben erg benieuwd naar die demo tracks van de Polysix. Zou je die demo's naar het forum willen uploaden? Kan iedereen ervan meegenieten.

Groeten,
Martijn (vrij populaire naam in het midden van de jaren '70 8) )
 
Back
Top