KASH eerste single

Chille

Ingeburgerd
Lid sinds
30 Maart 2003
Berichten
70
Locatie
BELGIEEEEEEEEE
De eerste single van mijn nieuwste project "KASH" is een feit. Hij heet "So Unreachable" en werd volledig opgenomen in Cubase sx.

De videoclip (bekijk hem even via www.kash-music.com) werd gemaakt door Mike Sleeckx die ook de clips maakt van dEUS, Vive La Fête, Daan, Hooverphonic etc.

En gelukkig dat we zijn, want de reacties zijn geweldig. Radio- en TV-zenders pikken onze single op!!

Voor de die-hard electro en techni fans klinkt de single uiteraard veel te "on-elektronisch", maar er zit toch heel wat mooie electronica in...

En nu lekker apetrots zijn.

www.kash-music.com

groetjes

ps: reacties, welke ook, zijn altijd welkom.
:halleluja
 
Gefeliciteerd !

Mooie website, mooie track en mooie clip. Jullie zijn goed bezig !

De track deed me meteen aan de jaren 80 denken (Howard Jones, Depeche Mode, Japan)
Hebben jullie daar ook de inspiratie vandaan ?

Wat ik bij de clip niet helemaal begreep is waarom de regisseur ervoor gekozen heeft om te werken met zoveel korte fragmenten. Daardoor begreep ik de verhaallijn van de clip niet zo goed.
 
Bedankt voor de complimentjes...

We hebben niet bewust gekozen om een 80s nummer te maken, maar aangezien we alle 3 nogal bewondering hebben voor dat muzikaal era...

Inderdaad, de clip is vrij "verknipt'... Er werd bewust voor gekozen. Cliché gezien zouden we de clip iets meer 80s moeten maken (à la Duran Duran), om bij het karakter van de muziek zelf te passen. Maar dat lag wat te veel voor de hand. We willen niet als 80s revival groepje bestempeld worden.

Maar je hebt volkomen gelijk, hoor... ;)
 
Re: KASH eerste single

Origineel geplaatst door Chille
Voor de die-hard electro en techni fans klinkt de single uiteraard veel te "on-elektronisch", maar er zit toch heel wat mooie electronica in...


idd vééééééél te on-electronisch :), maar wel oké hoor (voor een on-elektronische plaat ;) ). Veel succes ermee!
 
Thanks voor de feedback!

:halleluja
 
Bedankt, Sycorax: Wel, ik zou zeggen: vraag de clip zoveel mogelijk aan. Dat zou geweldig zijn!

Alvast bedankt, hé!
 
Origineel geplaatst door Sycorax
Proficiat mannen!

geweldige clip... die zullen we wel op TMF/JimTV voorbij zien komen zeker. (misschien op MTV?)

ff ot; wat is JimTV?
 
Wat een lekker nummer zeg! Doet me wel een beetje denken aan de kant die Cassius opgegaan is met hun laatste album.
Videoclip vond ik erg onduidelijk en donker van beeld, misschien dat ie op televisie wat beter uit de verf komt.

:okdan:
 
Origineel geplaatst door Chille
Bedankt, Sycorax: Wel, ik zou zeggen: vraag de clip zoveel mogelijk aan. Dat zou geweldig zijn!

8o)

Wel, daar hou ik mij nu niet zo direct mee bezig... Maar als ie voorbij komt, wil ik gerust wel eens een SMS sturen om te stemmen ofzo...

Hazes: JimTV is bij ons de concurrent van TMF
 
Goed hoor!! Inderdaad synth pop uit de jaren 80, maar met een tintje jaren 00 gothic wat sfeer betreft.
 
kash eerste single

kash eerste single

Hoi collega synth freaks!
Ik ben ook lid van Kash. allemaal heel erg bedankt voor de mooie complimentjes. Volgend nummer gaat waarschijnlijk meer in de electro richting zitten maar omdat dezer dagen iedereen wel het één of ander "knoppen bakje" thuis heeft staan is de uitdaging om een dijk van een electronische schijf te maken zeer groot. We zullen ons bst doen om het ze interesant mogelijk te houden voor zowel pop als synth liefhebbers.

Chille, u vraagt wij draaien.


B.
 
Sjiek hoor, zowel de muziek als de video! Wat de negatieve opmerkingen betreft op de video, daar ben ik dus niet mee akkoord, het hoeft toch niet altijd 'gesneden koek' te zijn zoals de Dutchies wel eens zeggen ? Nu heb je er tenminste iets aan om hem opnieuw te zien...


Thumbs up van een streekgenoot (Aartselaar) :okdan:
 
Lekker hoor jaren 80 muziek.
Op een of andere manier doet het me aan New Order denken. Komt ook door de stem.
Maar killing joke komt ook in me op.
 
Vergelijking met New order gaat wel op. Vind ik trouwens een dik compliment al had ik het er zelf niet in gehoord. Maar als 2 van de 3 groepsleden deel uitmaken van Spiral of Silence (of de Belgische versie van Joy Division) dan schrik ik er ook niet van.

Thanx for the compliment!!!


Vox
 
Weten jullie mischien welke platenlables er in geïntresseerd zouden kunnen zijn?
We zijn op zoek naar een licentie deal of eventueel een platen contract met creatieve vrijheid (wij producen liefst alles zelf).

Liever geen dark-wave-electro-ebm-... lable. We zoeken het ietsje meer mainstream.


Vox
 
Back
Top