[mLan] to Firestation or not to Firestation?

divi

Ouwe rot
Lid sinds
21 oktober 2002
Berichten
2.444
Locatie
lalaland
dudez,

ik kan voor weinig een Presonus Firestation op de kop tikken. veel analoog i/o, adat en mLan. precies wat ik nodig heb. maar nu lees ik hier en daar (mLan forum bv.) dat er behoorlijk wat driver en compatibiliteitsproblemen geweest zijn, en dat de firestation uit productie is. problemen waren bv. mLan integratie met de 01x.

weet iemand of die problemen verholpen zijn met updates? en wat is die shit over mlan A&B ?

voor mij is mLan niet zo van belang, wat ik wil zijn de i/o's en de adats voor eventuele uitbreiding. alhoewel k de 01x wel behoorlijk geil vind zit dat wrschnlk de eerste jaren nog niet in t budget... kan de firestation gewoon zonder mLan zooi werken, just plain ol' ASIO?
 
Re: [mLan] to Firestation or not to Firestation?

Origineel geplaatst door divi
kan de firestation gewoon zonder mLan zooi werken, just plain ol' ASIO?

De Firestation werkt ook zonder mLAN.

Origineel geplaatst door divi
voor mij is mLan niet zo van belang, wat ik wil zijn de i/o's en de adats voor eventuele uitbreiding.

Dan zou ik zeker niet alleen de Firestation bekijken, er zijn nog andere toestellen die je kunnen interesseren.

Kijk ook eens op:

www.presonus.com
www.apogeedigital.com

en

wat ervaringen
wat info
 
Re: Re: [mLan] to Firestation or not to Firestation?

Re: Re: [mLan] to Firestation or not to Firestation?

Origineel geplaatst door Hover




Dan zou ik zeker niet alleen de Firestation bekijken, er zijn nog andere toestellen die je kunnen interesseren.
uiteraard, maar die zijn niet zo n koopjes... ik kan n goedkoop showroom model op de kop tikken
 
Back
Top