Nieuw geartje Fostex VM04 digitale mixer

Damjone

digifiel
Lid sinds
20 april 2002
Berichten
64
Locatie
Leeuwarden
Het is niet een megakoop, en echte analoogfreaks moeten maar even de andere kant opkijken. :D

Ik een paar weken terug op een duitse site waar ze dit apparaat van Fostex verkochten:

Fostex VM04 mixer

Schandalg goedkoop voor 79,- Euro. (Als ik geweten had dat er ruim 40 Euro verzendkosten overheen kwamen was ik er wel even gefietst :( maar dat terzijde)

Ik gebruik het apparaat om microfoon en gitaar op mn PC aan te sluiten. Er zitten 20 digitale effecten op. Tot dusver ben ik erg over het stukje vernuft te spreken, vooral de delay icm de gitaar is uren speelplezier :geslaagd:

Het is voor mij als beginner een prima manier om geluidsbronnen mee te tweaken, en op te nemen. Ik ben er iig erg tevreden mee.
:)

[edit]
Site vergeten:
http://www.musicstorekoeln.de
 
Leuk ding. Jammer dat die effecten niet echt bijzonder zijn.
40 pleuro verzendkosten? Tering
 
Shit man, echt vet.
Ze hebben ook een 8 input versie.

Knoop hem aan je 01v spdif in en je hebt zo lekker 8 inputs extra. Of als je een soundblaster hebt met digitale ingang knoop je hem daar aan. Oh wacht, die is gefixed op 48khz dus dat zou wel eens niet kunnen werken.

Enne, met effecten d'rbij is het geen geld.

Trouwens hadden ze bij musicstore koeln ook nog die adat 8 sporen recorder voor 'maar' 166€ in de aanbieding.
 
Klopt, maar die d8 kanaals ie is duurder geworden :)
Voordat ze de 4 kanaalsversie zo goedkoop aanboden hadden ze die 8 kanaalsversie voor 111 Euro! :)

Ja, die verzendkosten zitten me dwars. Volgens de site kwam rembours op een 20 euro ofzo. Prima, mijns inziens. Maar onze vriendelijke PTT heeft besloten om zodra het pakje over de Nederlands-Duitse grens gaat 21 Euro postoverdraginngskosten in rekening te brengen.
Hulde aan de PTT. =( HOE kan dat noet met EU en een muntsoort. Geldklopperij is het. Volgende keer rij ik er wel heen :)

Hebben jullie dat nooit gehad met postorders uit Duitsland?
Of betalen jullie dan met creditcard oid.

Er zitten niet "bijzondere" effecten tussen. Maar om je geluid toch iets mee te geven vind ik het ideaal. En wat verwacht je voor dat geld? Die digitale uitgang is idd een uitkomst. (Zolang je geen analoogfreak bent :P )
 
Back
Top