• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop Roland RS70 als nieuw, nog met garantie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Olavasteson

Nieuwkomer
Lid sinds
9 augustus 2004
Berichten
1
Locatie
Groningen
Vijf oktaafs Keyboard/synthesizer. Zo goed als nieuw!
899 euro (Nieuwprijs vorig jaar was 1450 euro) Dus doe je voordeel ermee!

Prachtig instrument. Alleen thuis gebruikt. In zeer goede staat. Inclusief alle toebehoren. (Originele doos destijds bij het oudpapier gegooid)
Nog garantie tot oktober! Dus snel beslissen.

Honderden zeer goede geluiden op cd kwaliteit. Prachtige acoustische piano, gitaarklanken, orchestrale geluiden, synth, techno. vocal geluiden etc.

Het keyboard is zowel geschikt voor de beginnende als professionele muzikant vanwege de super eenvoudige bediening en uitgebreide mogelijkheden.

Unieke loop sequenzer voor het direct speelklaar opnemen van je eigen muziek en het componeren van uitgebreide meerstemmige muziekstukken.

Uitgebreide ritme arpeggiator met meer dan 200 variaties. Multichord geheugen.

Sla je songs op de ingebouwde floppydisk, of sluit hem aan op je PC via USB. Roland editor software aanwezig om o.a. de klanken te bewerken. Standard midifiles direct van diskette te spelen.

Zeer groot intern geheugen om tientallen songs op te slaan die aanwezig blijven ook als je het keyboard uitzet.

Voel je een magiër met de Roland D-beam functie. Dit is een infrarood straal waar je de klanken en ritmes kunt beïnvloeden door met je hand door de bundel te bewegen.

Voor meer info zie de roland website, roland.be

Ik doe hem (met enige pijn) weg omdat ik de nieuwe Roland Fantom X wil aanschaffen met ingebouwde sampler.

Verzendkosten voor jouw rekening. Maar als je hem komt ophalen dan kun je nog op een korting rekenen, want dat scheelt mij het gedoe van verzenden.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top