• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TE KOOP: 2x Roland expansion boards

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bambamstudio

Certified MoogPro
Lid sinds
15 september 2001
Berichten
8.914
Locatie
Eindhoven
Roland SR-JV80-02 Orchestral expansion board
Een absolute must voor wie film-, toneel- of reclamemuziek maakt.
Je vind er alles op : strijkers, hout- en koperblazers en orkestpercussie.

Roland SR-JV80-05 World expansion board
Schitterende verzameling van etnische instrumenten uit alle werelddelen: doedelzak, quena, kayakeum, tablabaya en nog talloze anderen.

Per stuk: € 147
Samen: € 265

Evt ruilen tegen het een of ander mag ook!

tekoop@bambamstudio.nl
 
Hmmm..... ik het nog een bass & drum module. (geen drum&base)
Misschien you heb interesse? Mij lijkt die film wel wat nl. :)
 
Heb je die ook in EXB-vorm ? ;)

Misschien schrikken de meeste van de benaming van die kaarten maar weten ze vaak niet hoe goed die wel zijn. Zelfs in 'moderne' muziek kan je zo'n geluiden best gebruiken en dit wordt ook gedaan. En andersom ook

Voor zij die een Roland bezitten die zo'n kaartjes lust kan ik alvast die Orchestral expansie warm aanbevelen.

Het zijn niet zomaar wat extra geluidjes hoor :okdan:
 
Nou, da's nie veel.
Maar ja, kep al een expansion SRX-04
gekocht. heeeeeeele mooie stings!
:halleluja toch kunnen die mannen van Roland
goeie sampels maken.

Wel een prijskaartje. en dus blut!
kon ze wel zeer goed gebruiken.
 
zeg bambam .. dit valt onder topicschoppen .. slotje erop dus

ik had ze direct van je willen kopen waar het niet dat ik mijn Roland XP30 2 weken geleden verkocht heb en ik geen flauw idee hoe ik de SRJVtjes in een Korg krijgt gepropt ;)
De World, Orchestral samen met Session en Orchestral II zijn 1 de beste Roland SRJV boardjes met meest waar voor je geld.

succes met de verkoop in ieder geval.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top