Yamaha NS10 op marktplaats.

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Gevonden op marktplaats:

Yamaha NS-10 nearfield monitoren, al jaren dé standaard.
Te koop als set samen met Bryston einddtrap, zeer professionele 2X 75 watt studioversterker met goede lineaire weergave(1HE) alleen als set te koop; € 450,-.
Met deze set ben je verzekerd van een zeer zuivere, strakke weergave die je overal voor kan inzetten. (Kan desgewenst snoeihard, voor de liefhebbers)

Is 450 een nette prijs?

http://www.marktplaats.nl/printbody...=&fv=&fo=&rv=15&pv=&zoek=&oudei=0&ref=&style=
 
De prijs? Zou het niet weten. Misschien als klassieker dat hij z'n prijs wel blijft houden en dan is maar de vraag wanneer de prijzen niet meer zakken en hij weer meer waard gaat worden.

Maar heb laatst een heel artikel in de SOS gelezen over die NS10. Dat hij als hifi speaker mislukt was maar zo 'slecht' klonk maar wel eerlijk genoeg om als monitor speakers voor tijdens het afmixen/masteren gebruiken.
 
maar uhh, dat ze slecht klinken is bekend, maar aangezien ze in menig studio staan en de standaard zijn (of waren) is het geen slecht koop als monitor speakers.
 
Origineel geplaatst door nick nova
Bambam, wat zou jij voor ns40m's geven?

ik heb 2 kaduuke ns40's,als ik er op afmixte klonk het hier goed en op een p.a kut...ze kleuren teveel

heb al een tijd mackie hr824

en ben daar zwaar tevreden over
 
Origineel geplaatst door glennplumber


Yamaha komt zeer binnekort met de ns10m's

Hetzelfde princiepe alleen dan nieuw in de winkel !!

Sorry, maar ff off-topic hoor, maar hoe kom je aan die wijsheid, en vooral, wanneer dan? Dan wacht ik misschien nog wel ff met monitoren kopen. [/off-topic]

verder denk ik dat de prijs voor die NS10m + versterker in die marktplaatsad. wel redelijk is.
 
De ns10 was de opvolger van een andere monitor-speaker (1 speaker - artikel sos)
ik weet even de naam niet. En in die periode was de ns10 een heel stuk beter.
Wat uiteindelijk een hele positieve kant van de ns10 was dat als het daarop
klonk ,klonk het overal goed.(hifi)
Met de huidige monitors is het niet en must ze te hebben, er zijn genoeg
'betere' alternatieven, maar het zijn -zoas ze al waren- goede hifi-refentiespeakers.
 
Back
Top