M-audio Audiophile 2496 - 88 euro bij MP

pt.

Ouwe rot
Lid sinds
21 januari 2004
Berichten
537
Deze week in de aanbieding bij musik produktiv: M-audio Audiophile 24/96 voor 88 euro...
 
is nie echt aanbieding..de prijzen van de m-audio delta's zijn blijvend verlaagd.....bij thomann bv ook
 
Kreeg ook het mailtje van MP binnen. Bij feedback staan ze nog steeds voor 199 Euro. Is dit echt een nu of nooit aanbieding of zijn ze inderdaad blijvend voor deze prijs verlaagd?
In dat laatste geval blijkbaar toch de hete adem van het emu-creative conglomeraat.
 
Prijzen M-Audio

Prijzen M-Audio

Hoi
Voor alle duidelijkheid....
Denk goed na voor je in Duitsland koopt, je krijgt geen support van de Nederlandse supportafdeling, hiervoor moet je dan ook bij de buren zijn, tevens loopt je garantie ook via de buren...In Nederland en Belgie is de importeur erg flexibel en heb je echt lifetime guaranty zolang het product nog in productie is.
Een tipje van de sluier ....wacht 5 weken met kopen, en de prijzen zijn hier ook lager (met alle voordelen van support garantie etc)....vraag me niet hoe ik het weet, het is zo!;)
 
ik zie het eerlijk gezegd niet onder 140 euro dallen in nederland , die 88 euro is wel meteen een enorm laag nivaue zeg !!!
 
Geloof me, hij zal ook ruim onder de 140 euro uitkomen...
Ik zou dit niet zomaar zeggen als ik het niet absoluut zeker wist...
 
ik heb een half jaar trug ook nog 199 voor de audiophile betaalt... streken!!!!
 
88 euro voor de audiophile!!!!
Mijn computer heeft na een kortsluiting vorige week bijna al mijn onderdelen door laten branden!!! INCLUSIEF M-audio audiophile!!!
Dus dat geld scheelt me wel wat...
Tenzij er mensen zijn die me nu iets anders aanraden met al die prijsverlagingen?
 
de delta 44 is nu 120 euro ofzo bij thomann... dus als je meer ins en outs wilt is dat een goede keus lijkt me
 
Origineel geplaatst door Alpha1
88 euro voor de audiophile!!!!
Mijn computer heeft na een kortsluiting vorige week bijna al mijn onderdelen door laten branden!!! INCLUSIEF M-audio audiophile!!!
Dus dat geld scheelt me wel wat...
Tenzij er mensen zijn die me nu iets anders aanraden met al die prijsverlagingen?

Check ook eens je verzekeringspolis want je zou maar eens een vergoeding mislopen :eureka:
 
Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
de delta 44 is nu 120 euro ofzo bij thomann... dus als je meer ins en outs wilt is dat een goede keus lijkt me

Daar zat ik ook aan te denken. Maar heb ik het juist als ik zeg dat deze kaart geen midi in/out heeft? Daarentegen kan ik dan toch mijn on-board midi-poort gebruiken van het moederbord?



Origineel geplaatst door Hover
Check ook eens je verzekeringspolis want je zou maar eens een vergoeding mislopen :eureka:

Helaas is er niets meer aan te doen ;{
 
beter (latency) is een uno...usb-midi i/o iets van 40 euro, ook M-Audio, of de ev-10 van evolution, is iets goedkoper....
 
Wat heeft een betere latency? die delta met meerdere uitgangen? of de Audiophile? Midi heb ik niet meer nodig, heb net een midiman midisport 4x4 gekocht. Wil gewoon goed geluid en goede performance met softsynths.. Voor die paar tientjes meer lijkt me multichannel wel interessant, vandaar..
 
Je zegt die "delta kaart" ....voor alle duidelijkheid, de hele serie maakt gebruik van de delta chipset, dus elke m-audio pcikaart heet dus delta audiophile, delta 44, delta 66, delta 1010, etc.
Ik denk dat je bedoelt het verschil in latency tussen de delta 44 en de delta audiophile, die is gelijk, mits je wel asio drivers gebruikt.
 
Hmm heb inmiddels de Delta AudioPhile 24/96 besteld. Die is onderweg als het goed is :)
 
Ik heb deze kaart ontvangen maar kan het volume niet regelen van de kaart met de nieuwste drivers. Wie kan me helpen?
 
Back
Top