mc-303 handleiding

paulie

Nieuwkomer
Lid sinds
29 juni 2004
Berichten
1
Dames en heren,

Ik ben nog steeds naarstig op zoek naar een handleiding van de mc-303. Heb heel synthforum al doorzocht en alle goedbedoelde site-tips doorgekeken. Maar elke keer komt het op hetzelfde neer: de sites zijn te bezoeken maar de pagina's an sich zijn niet op mijn pc-scherm zichbaar te maken, elke keer weer het irritante page not found.....

Wie helpt me uit de brand. Dus niet hoe ik moet zoeken, maar gewoon simpel waar ik het kan vinden of wie kan me een volledige pdf-file opsturen in stukjes.

Bvod (bij voorbaat ontzettende dank),
Ik ben echt ten einde raad,
groetjes Paulien.
 
Re: mc-303 handleiding

[QUOTEIk ben nog steeds naarstig op zoek naar een handleiding van de mc-303. Heb heel synthforum al doorzocht en alle goedbedoelde site-tips doorgekeken. Maar elke keer komt het op hetzelfde neer: de sites zijn te bezoeken maar de pagina's an sich zijn niet op mijn pc-scherm zichbaar te maken, elke keer weer het irritante page not found.....
[/QUOTE]

Dan heb je blijkbaar de volgende link nog niet geprobeerd:
http://www.home.zonnet.nl/walterdegraaf/manual/manual.html
 
hmm ja maar daar kan je ook maar 5 .pdfjes vanaf halen...de rest vind ie niet...

ik ben dr ook al een tijdje naar op zoek en ben m nog steeds niet tegen gekomen=(
 
Euh, als je wil dan wil ik best mijn handleiding inscannen en ergens op het web plaatsen, als je dat goed vindt natuurlijk. Maar houdt er rekening mee, dat ik dit pas kan doen in't weekend.
 
Oef, ik heb de handleiding ingescand en heb er een PDF van gemaakt. Probleem is dat de PDF zo'n 45 MB groot is. Help, waar kan ik hem ergens uploaden?
 
Back
Top