Ion en patches met noise

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: tjonge jonge

Re: tjonge jonge

Origineel geplaatst door mOkBor
Ik blijf hier niet over door gaan. Maakt het wat uit dat ik hier sinds april rond loop? heb je nu ineens meer te zeggen daardoor? Sorry hoor maar volgens mij ben jij de enige die uit de hoogte praat en je bent zeer zeker ook degene die bij dehand is. Aan bijna elke post te lezen die je schrijft daar ken ik je inmiddels wel lang genoeg voor. Ik vind het jammer dat je de sfeer naar beneden haalt. Dat is zon beetje het enige wat ik jouw hier heb zien doen op dit forum. En nou kappen dit gaat over mijn ion en niet over jouw ego.... Ik wordt hier zo moe van. Een forum is om mensen te helpen of zinnig te discuseren niet om kinderachtig te zeuren over hoe je iets zegt daar hebben we het fox kids forum voor ofzo. Gooi er maar een slot op want ik heb al hulp van iemand van alesis, ik krijg een waarschijnlijk een nieuwe :slotje:

Amen :halleluja



Je legt mij woorden in de mond... ik heb nergens gezegd dat ik iets meer zou zijn omdat ik hier langer ingeschreven sta. Ik zeg dat je mij niet kent... en al helemaal niet door je pas korte verblijf hier. Lijkt me nogal een verschil.

En als je mij uit de hoogte noemt... ach, geeft nogmaals aan dat je mij echt niet kent. Gelukkig zijn er hier imiddels een aantal mensen die mij wel écht kennen.

Verder doe ik alleen een constatering op basis van feiten. Je loopt mensen te betuttelen die je proberen te helpen en vervolgens gooi je het op dat ze maar moete lezen. Alsof je dat zelf zo goed doet. Ik herinner mij even snel een topic over een Electribe...

En dat terwijl ik je via PB nog wel aangeboden heb te komen helpen om te kijken wat er aan de hand is.

Zelfs in deze laatste reactie probeer je me wéér te kleineren met je Fox Kids. :gaap:
 
Yet again,

Jij hoeft niet aan mijn ion te komen dat laat ik wel aan profs over... Verder zal ik niet ingaan op dit kinderachtige gedoe...
:slotje:
 
En vervolgens krijg ik via PB deze reactie van je?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Re: Fixen

citaat:

D-mike-E schreef op 2004.07.23 20:00:
Stuur effe je adres, kom ik je Ion even op lokatie controleren en misschien wel fixen.

Woon in Rotterdam... is niet zover van Zevenhuizen.

Maik

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jij bent echt grappig... Het enige wat ik zou fixen als ik jouw was was die lompe kop van je. Koop een fatsoelijk stel hersens. Ik heb genoeg topics gezien maar jij weet elke keer er stom of negatief tussen te komen. Je hoeft jezelf echt niet te verdedigen want het heeft toch geen zin, ik heb al een mening over jouw, en ik vrees dat velen die beginnen te delen met mij na het lezen van je stomme ego trip posts op het forum. Nou ga maar trots wezen dat je bijna 2000 posts hebt gemaakt vol met crap zooi en discussies die je niet kan of hebt gewonnen. Lozer.
 
Jep... Zet het maar op het forum, ik vind het niet erg... Ik beschouwde nl. je pmetje meer als dreigement. Daarna stuurde ik je nog wat... Ik mag jouw niet en jij mij niet, maar daar hoeft het forum geen last van te hebben.
 
Origineel geplaatst door mOkBor
Jep... Zet het maar op het forum, ik vind het niet erg... Ik beschouwde nl. je pmetje meer als dreigement. Daarna stuurde ik je nog wat... Ik mag jouw niet en jij mij niet, maar daar hoeft het forum geen last van te hebben.


Dreigement? Ik bied je gewoon aan even naar je Ion te kijken.

Neem één ding van mij aan (hoewel je me natuurlijk al heel goed kent)... ik dreig NOOIT...

De enige die hier stoere kleutertaal uitslaat ben je zelf. Maar goed, dat was dan ook al wel duidelijk na je opmerking richting Bass, mij en dan dat PB-tje.

Ik wens je veel plezier toe in je verdere leven... puber... XxX
 
Mensen, jullie hebben allemaal gelijk...
Maar om nu gelijk te gaan katten.

Aangezien het onderwerp afgebraamd is, sluit ik dit..

en via pb... das toch niet nodig.. Das abnormaal! :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top