Ultragain PRO 8

Tactic

Ouwe rot
Lid sinds
20 oktober 2002
Berichten
1.283
Locatie
Sneek
Hoe teleurgesteld =of juist blij zal ik zijn als ik ipv mijn terratec ews88 mt een Pulsar 2 ga gebruiken in combinatie met een Berhinger Ultragain PRO-8?

Ik ben niet zo'n grote behringer fan, maar ik lees toch goeie dingen over dit apparaat. Ik zit ook wel te denken aan een Fostex vc8, maar zou die beter zijn dan die behringer..... of zijn er nog andere alternatieven....? Graag uw mening over deze zware kwestie.

Een hand,

Martijn (oh nee , niet stoer..!)

Tactic.
 
Ik gebruik sinds vorige week een Behringer Ultragain pro in combinatie met een RME hammerfall 9636. Het boeltje gebalanceert aangesloten op de mixer en stuff. En dat ding doet uitstekend zijn best. Ik kan er niets negatiefs over vertellen eigenlijk. Alles klinkt zuiver en proper zoals het hoort te zijn. De convertoren zijn naar mijn mening zeer ok.
Het machien doet wat ik ervan verwacht, dus ik ben alvast tevreden...
 
Gebruik ook een rme met een pro8, ook erg content.

Als je naar de specs kijk komt de behringer boven de fostex uit, als je naar meetgegevens kijkt ook.
En de fostex sluit je met tulpjes aan, niet cool :) en niet gebalanceerd.
 
Waar ik een beetje bang voor ben, is dat het een beetje klinkt zoals mijn o1v die ik even heb gehad.. want die vond ik dus niet goed klinken..... Wat moet ik me erbij voorstellen.... beter dan dat.... of gelijk....................
 
Ik heb 2 01v's gehad en geloof me die ultragain klinkt 10x beter. Bovendien is de 01v maar 20bit en de behringer 24, mocht je hier waarde aan hechten.
 
Back
Top