Stel je toch eens voor!

Heli

Stamgast
Lid sinds
14 mei 2002
Berichten
104
Locatie
Amsterdam
Na al weer een tijdje op dit forum gebivakkeerd te hebben, ga ik me toch even voorstellen.
Heli= Maarten Helsloot.
Ik speel toetsen voor m'n vak in diverse bandjes.
Ben ooit begonnen met popmuziek, synths gekocht, eerst SH 101 (nog in mijn bezit, gaat nooit meer weg), JX 8P (ook nog), naar het conservatorium gegaan, jazzpiano gestudeerd. Afgemaakt en geef nu ook les (muziekschool Amstelveen en conservatorium Arnhem).
Naast spelen ook een enorme interesse in geluid en produktie. Heb een studio in Amsterdam met een prettige verzameling spullen (oud en nieuw)
Maak in deze studio diverse dingen waaronder wat dance tracks (funky, soul) gaat (hopelijk) gauw uitkomen en een eigen soul/ dance/ jazz plaat al mijn invloeden bij elkaar zeg maar.
In een dop mijn leven.
Later,

Heli
 
8P = acht p, even wennen die smiley codes.....
 
Gratis platen uitdelen onder DSF members? :)

Gegroet iig !! En het conservatoruim ken ik wel... van erlangs lopen. :)
 
Hey welkom,
als je zin hebt om wat dingen te laten horen, zet ze maar in de database bovenaan dan. Staan ook nummers van andere forumleden daar.
Veel plezier hier
 
Welkom!
Ik ben benieuwd naar je muziek
 
Welkomm..

is die memorymoog in je avatar van jou?
 
Bofkont...

Fijn dat er nog iemand is die meer in de jazz/funk/breaks zit..

wat heb je nog meer voor synths/keys?
 
Origineel geplaatst door DavySan
Bofkont...

Fijn dat er nog iemand is die meer in de jazz/funk/breaks zit..

wat heb je nog meer voor synths/keys?

Mijn meest gebruikte instrumenten zijn: Rhodes MK 1 88 keys, D6 clavinet, Memory- en Micromoog, SH 101.
Voor de rest veel software synths als Absynth, Reaktor en Reason en ook de ES serie van Emagic (ik draai Logic 5).

Op dit moment is de Memory torenhoog favoriet, maar ik heb 'm net.....


Ik ben overigens geen familie van Misha Helsloot (althans, niet dat ik weet)
 
Jazz Rocks!!!

euhhhhhhh? :confused:

Jazz trapt konten! Jazz + Hip Hop is super! Heb heel wat cd's van Gangstar en Jazzmataz.


Greetz,

Yawgmoth
 
Back
Top