Als ik toch eens flink wat geld in de loterij win dan......

hmmmm dit vind ik nu echt moeilijk he iets kiezen ik vind die vcs3 wel een koele keus ja maar ja een flinke modulair systeem ook, ik denk dat er gewoon te veel moois is

groetjes dennis
 
hmm als eerste een bosendorfer of steinway vleugel. met bijbehorend penthouse.

verder krijg ik wel een harde plasser van een ssl of neve mengtafel. dan ben ik natuurlijk ook weer verplicht om al die kanalen vol te prikken. kan ik weer leuk verder zoeken naar synths en degelijke.
-synclavier
-die neuron van hartmann lijkt me erg interresant, nog niet gehoord, maar ik heb dan toch geld zat;)
-andromeda? is ook wel leuk

maar ja hier zal wel niks van te recht komen zal ook wel nooit een van deze bakken krijgen..
alhoewel ik me wel heb voorgenomen om eens een vleugel te kopen..
 
Yamaha DX7, Roland E10, Casio CTK zoveel, Yamaha nog wat, Soundblaster audigy, betere processor, FM7, MIDIman 4X4, nieuwste cubase en daarna zie ik wel wat ik nog overhoud.
 
Als de prijs uit de loterij echt zo hoog is dat ik erover mag fantaseren nou dan komt er eerst een groter appartement. Daarin een aparte kamer waar een kleine studio gebouwd kan worden.
Ten eerste komt er een vet mengpaneel console met de juiste recording equipment. En dan gaan we een hele batterij synths en FX equipement erbij zetten. En ........ yep, een mooie leren, grote, gemakkelijke bureaufauteuille!

Eric
 
Origineel geplaatst door J-Run


Is dat de studio afmaken? Dat is gewoon een nieuwe studio kopen! :W
Je hebt (helaas) gelijk. mijn "studio" bestaat nu uit een an1x een jomox airbase een pc en een gammel dj mixertje. Mijn hardware stelt dus nog niet veel voor maar daar hoop ik komende tijd verandering in te brengen. Dus die jackpot zou erg welkom zijn!
 
Eigenlijk valt de belevingswereld van menig fantaserend medegebruiker me een beetje tegen hoor.

Waarom een JV2080 als er beter is. Of een Audigy als er nog veel meer beter spul is.

Een Yamaha DM2000 of een studer tapemasjien. Een oude fairlight CMIII of een synclavier. Een DX1 of een ARP 2600.
Da's toch veel leuker om te fantaseren dan zo'n 'lullige' CS1x of andere 'meuk'.

Trouwens een schoonmaker(ster) zou ook geen slecht ID zijn. Ook beter voor het vrouwvolk dat dan geen reden meer tot klagen heeft dat je te lang met je synths bezig bent. ;)
 
Naar musicstore in Keulen gaan en dan bij de balie gaan staan (met mn versleten spijkerbroek en afgetrapte sneakers) en zeggen:" Ik wil van alles 2 stuks..." :)

En me dan een enorme modular laten bouwen waar je een scooter voor nodig hebt om van de ene kant naar de andere te gaan...
 
Om te beginnen maar eens :)

Oberheim Matrix Expander
Sequential circuits prophet VS
Roland MKS-80 + programmer
Hartmann Neuron
Nord Modular 2 (die er nog niet is)
Technosaurus System D
Doepfer A-100 Modular met alle modules
Een heleboel patchbay's en kabels.
Een Mackie GM32-8 + Expander
Emagic AMT8 2x (ik heb er al 1)
TC Electronics Fireworx
Een tweede computer: dual P4 2 GHz...enz, dat ga ik dan wel uitzoeken als het echt zover is ;).
Een huis met veel ruimte voor de studio en stille airco en een apparte ruimte voor de computers.

Er staan dus geen pre MIDI vintage bakken bij, als ik die zou gaan kopen wil ik er ook een eigen technische dienst bij voor reparaties en zo, tja die bakken worden er niet jonger op...

En: alle spullen die ik nu heb zou ik ook nooit wegdoen.
 
Stel dat ik dat win hmmmmmmmmmmmm tja.

Ik denk dat ik niks koop wat al bestaat. Ik denk dat ik het zou laten ontwerpen naar mijn smaak :eureka: dus een compleet nieuwe synth volgens mijn wensen.

Over het bedrijf moet ik nog nadenken.
 
heeh Big Briar?

Ik zat trouwens te denken aan zo'n MOTM systeem... jam jam!
 
Zat ik gisteren over na te denken. Stel je eigen synth samen. Basis een klavier met midi in en uit, daarna nog een 20 GB geheugen met sounds erin en dan zien we wel verder.
 
Een synthesizers.com systeem is ook wel leuk.. :P
 
Wat grappig dat niemand als ie de lotto zou winnen een belachelijk uitgebreide protools setup koopt?!!

Ik zou het wel weten als ik nog 100.000 pleuro had liggen.
Nieuwe Protools HD met alle plugins die er maar zijn!!

Dan nog een Neve of SSL desk natuurlijk en....
 
Back
Top