• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio te koop!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Twin-x

Gedeactiveerd account
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
1.254
Locatie
Grootebroek
Te koop:

TR909 : 1350 VERKOCHT

SH101 : 375 VERKOCHT
RM1X : 400 VERKOCHT [bevestigd]
A3000 : 400
MS404 doepfer : 200 VERKOCHT
TB3030 Moet nog ff afmaken maar dan is ie heel vet!! Zijn twee 303's met midi : 500
Nord Lead II : 650 VERKOCHT [bevestigd]
gadgetlabs wave 8/24 8 in 8 out 24 bit sound card :150
Yamaha SH10 mini keybordje leuk voor midi + midikabel voor joystickpoort : 20

Electrix filterfactory : 200 VERKOCHT [bevestigd]
Quadraverb : 200 VERKOCHT [bevestigd]
Mengpaneel Volcano 3 aux 24 mono groteknoppen zeer lekker mengpaneel. : 350
Ultraflex berhinger : 65 [VERKOCHT]
Sony DJ hoofdtelefoon weet niet meer wellk Wel een goeie : 30 [VERKOCHT]
Midiman usb 2x2 midisport ofzo : 75 VERKOCHT [bevestigd]
Mac 8500/180 + 17 inch monitor 256mb 2gig schijf (in combo met gadgetlabs kaart is wel ok) maar kan ook los : 250
Atari st 1045 + monitor geen programma's bij. : 50

Tannoy active reveal monitoren (supper sound) : 500 [VERKOCHT]

En een TR808 : even in de ijstkast. (als ie met maar niet koud krijgt, groetjes Bam!)
 
Last edited by a moderator:
zoals je al zei ga ik hier niet op reageren
stuur die 808 maar naar mij toe twin en als je je nog bedenkt dan wil ik hem als nog voor je maken maar ik wil hem wel in de colectie hebben

ps : ik heb de onderdelen nog steeds liggen voor je en ik ga er van uit dat die ook niet meer doorgaan
geen probleem twin
 
Origineel geplaatst door DJOOKbox!
wat moet die quadra verb kosten?.. en die tannoy's?

Mail me je bod per item en bied serieus.

---

Moet je zelf weten :)
 
Origineel geplaatst door zoe
zoals je al zei ga ik hier niet op reageren
stuur die 808 maar naar mij toe twin en als je je nog bedenkt dan wil ik hem als nog voor je maken maar ik wil hem wel in de colectie hebben

ps : ik heb de onderdelen nog steeds liggen voor je en ik ga er van uit dat die ook niet meer doorgaan
geen probleem twin

Dat gaat gewoon door zoe. Maar ik had wel verwacht dat je die 808 wilde. Had ik al rekening mee gehouden.
 
Ik ben wel geinteresseerd in de electrix filterfactory, hoeveel vraag je ervoor?

Wel rot dat je in zo'n situatie zit. Bij mij is het niet het geld dat het probleem is, maar de tijd die ik eraan spendeer. Maar ik denk dat als ik als mijn spullen zou verkopen, dat ik dan heel de dag computerspelletjes zou spelen of iets anders waar ik veel tijd in zou steken.

Ik vind het in ieder geval erg rot voor je!
 
Ik heb veel reacties gehad en toch vraagt men een prijs. Dit is wat ik er voor hebben wil. (ik stop ermee maar ik ben niet desparate ofzo).

Er zijn al opties op een hoop dingen maar ik wil weten of men het voor deze prijs wil. Personen die als eerst waren en t nog willen komen in aanmerking natuurlijk.
 
Die behringer ultrafex leek me wel wat.

Maar een beetje vreemd is het toch wel om zoiets te kopen dan. Moet kunnen.
 
sampler dan? 64mb 500mb HD (momenteel 200 maar heb nog een schijf liggen) (snelle beslissers krijgen er een externe cdromspeler bij)
 
Doe je niet nog een leuke synth de deur uit of heb je er geeneen? Ik zoek nog een mooie mastersynth voor niet al te duur..



Arv
 
Origineel geplaatst door Twin-x
sampler dan? 64mb 500mb HD (momenteel 200 maar heb nog een schijf liggen) (snelle beslissers krijgen er een externe cdromspeler bij)

tis dat ik niet zo ff 400 euro uit me mouw kan schudden.. anderss.....:)
 
Zijn de speakers al daadwerkelijk verkocht, of is het nog niet helemaal zeker?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top